Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .:Kristian:.

    addikt

    Sziasztok!
    Segítséget szeretnék kérni, mert nem túl jó az angolom, kérlek nézzétek el.
    Tavaly novemberben vásároltam egy Doogee F5 mobiltelót, ami 2 héttel ezelőtt tönkrement, írtam a gearbestnek ennek kapcsán, majd visszaírtak egy üzenetet, hogy 3 választási opcióm van:

    1)Return the item back to us
    You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.
    Once we receive the item, we will offer a free repair and send back the item back to you.

    2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)
    We can offer a partial refund of your product value which is 21 USD on your wallet.
    This amount can be used for your future orders.

    3)Resend the item with partial price and shipping fee.
    We kindly ask you pay 112 USD for reshipping and handling fee.
    In that case, you will receive the item 10 to 25 working days after dispatch date.
    Please reconfirm your address as follows:
    Consignee name:
    Detailed address:
    City:
    State:
    Zip code:
    Country:
    Phone number:

    A hármas opciót választottam, mivel úgy értelmeztem, hogy a telefon visszaérkezését követően 112$ visszakapok. Melóban jött is a paypallos email amiben kérte a számlám adatait, mivel dolgoztam nem volt nagyon időm végigolvasni, gondoltam majd az utaláshoz kellenek, erre ma látom, hogy levonták a 112$ megfelelő magyar forintot.
    Tehát nagyon nem jól értelmeztem a hármas opciót, valaki leírná pontosan mit jelent? 112$ kapok egy új telefont?

Új hozzászólás Aktív témák