Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sziasztok!

    Az év elején rendeltem a Gearbest-től telefonokat nagyobb mennyiségben a cégemnek. Egészen pontosan 50 darabról lenne szó, viszont a nagyrészük mára már sorra megy tönkre. Eddig 16 db-ról van szó, mindegyik után nyitottam egy ticketet, aminek hála ~140 akkori dollárért megvásárolt eszközök "kárpótlására" 25$-t akarnak nekem visszautalni.

    Két kérdésem lenne:

    -Elfogadjam ezt a 25$-t, vagy vitatkozzak velük és akár lehet még ebből az összegből több is?
    -Nem merem bejelentgetni a telefonokat, nem akarom, hogy azt vegyék észre, hogy én csak kamu bejelentgetéseket teszek azért, hogy visszakapjak egy kis pénz. Ha van további eszköz, bejelentsem őket, vagy ennek kockázatára nem éri meg?

    Köszönöm a válaszokat!

Új hozzászólás Aktív témák