Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • falikep

    csendes tag

    válasz Silent77 #12770 üzenetére

    Nekem ez a csomagszámom:
    RR509239295CZ

    Nálam is áll szeptember 20 óta minden, ugyanott. Én izgulás helyett nyitottam egy tikettet (ennyi idő után értelmetlennek éreztem a várakozást), de a többszöri levélváltás nem volt túl sikeres. Vagy sablonszöveget írtak (várjak, mert lehet frissítési gond van), vagy hülyeséget (lehet nem került még be a rendszerbe a szám, mert túl friss). Felvettem több módon is a cseh postával a kapcsolatot, ugyanaz a tempó itt is. Egy hét alatt jött válasz, hogy ők nem tudnak a csomagról semmit (ki más tudna), de ne én reklamáljak, hanem az eladó.

    Ezt meg is tettem, megírtam a gearbestnek, ez a válasz érkezett rá:

    "I have submitted your issue to the shipping company.
    It takes 7 business days to process.
    We will contact us after 7 business days.
    Thank you for your patience and kind support."

    Tudja valaki, hogy ez ilyenkor a tényleges menete a dolgoknak, visszafizetés során? Most megvárják ők is a cseh posta válaszát, aztán döntenek, vagy nem érdemes így hagyni, mert ez csak elterelés? Ilyen tapasztalatom nincs még velük.

Új hozzászólás Aktív témák