Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • havri1

    félisten

    válasz peestike #14933 üzenetére

    Bocs a dupláért, csak 2 külön ügy, megígértem, hogy megírom a végét.
    Megvan a PP döntés:

    Dear xxx,

    We have concluded our investigation into your case and have decided in your favor.

    We were able to recover $14.59 USD and this amount has been credited to you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.

    If you are due any additional funds, we will make our best effort to recover the balance from the seller.

    If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed to you, please be assured that we will take appropriate action against the seller's account, which may include limitation of the seller's account privileges.

    Viszont érdekes, ugyanis a ticketre írt az ügyfélszolgálat is 2 napja:

    Dear xxx,

    Thank you for contacting Gearbest.

    We are now arranging the refund 14.59 USD for you.

    Please note:
    For paypal refund, it may take up to 48 hours.
    You can view the status of your refund from your Account History.

    If any problem more, please feel free to contact us.

    Best Regards
    Lydia
    Gearbest Customer Service
    http://www.gearbest.com/

    Én nem írtam nekik már a ticketre azóta. Amikor azt válaszolták, hogy fél összeg a max, én egyből nyitottam case-t. Erre most ők rámírtak. Remélem nem függetlenül intézik, mert az kellemetlen lenne nekem.

    [ Szerkesztve ]

    havri

Új hozzászólás Aktív témák