Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    titán

    válasz CactuS #15495 üzenetére

    Ez tényleg nagyon jó, gondolom a pénzt kéred vissza.
    Az hogy a vevőelégedettség fontosabb nekik, mint a leírt szabályuk az pozitívumnak is tekinthető. (Persze ront a megbízhatóságukon, mert akkor minek írják a visszaküldést és akkor alkalmazzák már egységesen?) Én eddig a merev betartását tapasztaltam.

    3 Day Dead on Arrival (DOA) Guarantee
    If your item arrives damaged or is not working, please follow the warranty process and contact our Support Center for RMA authorization within 3 days of the order being received. After returning the product to us, we can send you a new item free of charge (we will reimburse you the return shipping cost), or you can choose to receive a full refund. Enjoy total peace of mind: every single purchase is 100% risk-free each time you shop at GearBest.

    Ezek szerint ha relatíve nem használható a dolog, akkor mégsem ragaszkodnak a visszaküldéshez, most már.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák