Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #52560384

    törölt tag

    Sziasztok!

    Egy olyan problémába ütköztem, hogy rendeltem gearbestről egy Mi Band 2-t, 20 USD-ért, ami fél év után megadta magát (a kijelző valószínűleg). El is küldtem a supportnak, hogy probléma van az eszközzel, majd miután a "távgyógyítás" nem segített a készüléken két lehetőséget vázoltak fel:

    1) a terméket megtartom, és kapok GB walletre 8 USD-nak megfelelő GB pontot
    2) a terméket megtartom és kapok 5 USD-t a paypalomra.

    Utóiratban még azt is írták, hogy jelenleg nem tudnak küldeni cserét belőle, mert kevés van raktáron belőle (ami valószínűleg duma, mert ugyanúgy lehet rendelni)

    Ezek annyira nem tűnnek jó üzletnek. Megéri alkudozni velük, ki lehet hozni ebből többet? Van valakinek e témában tapasztalata, hogy mégis mit kéne tennem?

Új hozzászólás Aktív témák