Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz sambenez #20716 üzenetére

    Annak van értelme? Igaz, régebben volt, és azóta változhatott már a helyzet, de egyszer előrendelésben vettem egy terméket, ami nem az ő hibájukból késett (sokat). Írtam nekik, hogy nem sürgetés, meg tudom, hogy a gyártó késik a termékkel, de van-e valami infójuk a gyártótól, hogy mikorra várható a termék.

    Azt válaszolták, hogy már csomagoláson van a termékem, és nemsokára küldik, és ha hétfőig nem lesz shipped a státusz, írjak neki megint. Teljesen érthetetlen, mert maga a termék nem létezett még, de azért írtam hétfőn újra, kíváncsian, hogy mit akarnak belőle kihozni. Infót persze akkor sem kaptam, csak azt, hogy visszautalják a pénzemet.

    Szóval korrektek voltak, meg becsapni sem akartak, csak kulturálisan olyan nehéz nekik azt mondani, hogy nem sikerült, amit megígértek (hogy mondjuk shipping március 1) és még nincs is meg a termékük, hogy inkább meséket gyártanak köré. Ezt nagyon sok kínai webshoppal tapasztaltam, de tény, hogy sokat fejlődtek az évek során a nyugati ügyfelekkel való kommunikációban.

Új hozzászólás Aktív témák