Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtiSnatch

    aktív tag

    válasz FingR86 #21679 üzenetére

    Ezt szerintem mindenkinek kiküldték. A GB oldalán nem lehet követni a csomagokat, gondolom ezért.

    De a router miatt egyébként is volt nyitva egy ticket rájuk írtam:

    Hi Dear.
    the packet tracking information has not shown anything since October 16. (RL270437685LU)
    what is the reason of this?
    thanks for the answer
    Atis :)

    Válasz:

    Dear AtiSnatch,

    Thank you very much for contacting our Gearbest.
    When I track your parcel online, I find that there is no updated delivery information for about two weeks.
    We would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end.
    We would take further action for you when we have the result.
    As the claim would go on, would you mind giving the package 1-2 more weeks for the result?
    Thank you for your understanding and kind support.

    Best Regards
    Chris Qin
    Gearbest Customer Service
    http://www.Gearbest .com/

    Szóval nem lettem így se okosabb :D

    (#21681) Silent77: neked éltek a Luxos TN-ek? Vagy csak beestek?

    [ Szerkesztve ]

    C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

Új hozzászólás Aktív témák