Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dusee

    őstag

    Sziasztok

    Járt már úgy valaki, hogy egy rendelést, amit meggondolt töröltetni és refundoltatni szeretett volna (még processing fázisban és GB beleegyezett a törlésbe) 2 nap múlva feladtak, és annyit válaszol a kérdésre a support, hogy most mégis mi történik, hogy nagyjából így jártam és nem lesz semmiféle törlés?
    Csak az marad, hogy visszaküldöm nekik, és majd jövőre talán visszakapom az árát?
    Másik kérdés, hogy EU5 raktárból rendelt expedited shippinges DHL-es küldeményt itthon miért a Magyar Posta hozza?
    Németországban a DHL kezelte, aztán egyszercsak Magyar Posta tracking üzenetek kezdtek jönni, ez így rendben van?
    Eddig egyszer rendeltem GB EU raktárból, akkor végig a futárszolgálat hozta a csomagot, meg hát nem is ingyen volt az expedited shipping.

    Köszi a választ :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák