Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tommmysun

    senior tag

    válasz ice9 #24830 üzenetére

    Fene tudja milyen szerződése van a GB-nek a csomagküldővel, nem biztosított csomagok esetén. Szóval annyira szerintem nem meredek azért a válaszuk (persze én sem örülnék neki), mivel a jelek szerint ugyanúgy ahogy a vevő sem felelős, az eladó sem, mivel rajta kívül álló okokból nincs meg a csomag a szállítmányozó cég meg mondjuk mossa kezeit, mert azt mondja, hogy bocsi ez ilyen olcsó posta volt, nincs térítés! Persze ilyenkor lehet mondani, hogy az eladó gondoskodjon arról, hogy normális szerződése legyen a csomagküldővel ilyen esetekre, de akkor meg nem ennyiért kapnánk a terméket, szóval ez a "mindenki nyalja a fagyit, csak senki nem akar érte fizetni" esete.

    De igen, alapvetően ahogy TheMiller is írja, ez egyfajta bepróbálkozás csak a GB részéről, hogy kisebb bukóval jöjjön ki az üzletből (ami valljuk be egy nagyon kicsit azért érthető, hiszen a vevő a lehető legkevesebb járulékos költséggel kért valamit, a szállító ennek "megfelelően" olcsó, hanyag szállítást vállalt, aminek meg is lett a következménye és a végén meg az eladónál van a veszteség), de a PayPal meg szinte biztos, hogy a vevőt fogja védeni.

    asddsa Tők mindegy ki a szállító, hanyag munkások mindenhol vannak, de még csak hanyagság sem kell, elég egy váratlan baleset, ahol megsemmisül pl. a csomag. Meg pl. DPD-nél is vannak olcsóbb és drágább csomagküldő szolgáltatások, és nyilván az árral egyenes arányban figyelnek a csomagok kezelése ők is.

    Szerk.:

    anadroid ezt biztosra tudod, hogy a GB-nek ilyen szerződése van a DPD-vel?

    Plusz, amit eddig én sem vettem számításba .... tudjuk, hogy a DPD hagyta el a csomagot? Csak mert EU Express szállításról van szó, ami csak Angliától DPD, előtte fene tudja milyen Csing-csung Post-on megy át. És ha jól értem az előzményt, akkor a DPD csak infót kapott, hogy majd ki kell vinnie egy csomagot!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák