Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szmyky

    aktív tag

    Azért azt szeretném megosztani mindenkivel, hogy hiába írkál a GB ilyeneket, hogy ahogy feladják a csomagot onnantól a vevő dolga intézkedni, meg érdeklődni a szállító cégnél a csomagja felől, mert az már az ő tulajdona és a GB mossa kezeit!
    Ez nem így van!!!

    1.A vevő fizet azért (plusz költséget), hogy minőségibb szállítási módot kapjon!

    2. Nem neked kell biztosítani a saját csomagodat, hanem GB-nek, hiszen az ő felelőssége, hogy a csomag a címzetthez eljusson! Építse bele a szállítási költségbe, ne pedig kis eldugott rublikába tegyünk pici pipát!
    Az ő felelőssége az is, hogy megfelelően be legyen csomagolva!

    3. A csomagküldésnek van bizonyos nemzetközileg elfogadott szabályrendszere, miszerint a csomag addig a feladó tulajdona, amíg a címzett át nem veszi azt! Te, mint címzett hiába fordulsz kártérítésért az elveszett csomagodért a szállítóhoz, hiszen nem veled állnak szerződésbe, így csak a feladónak áll jogában kártérítést illetve a csomag keresését indítványozni!

    ...és itt bukik is a GB "általános szerződési feltétele", miszerint őt nem érdekli a csomagod sorsa!
    Persze csak szeretnék... néhány palimadarat biztos át tudnak verni, de ki kell várni kb. 3 hónapot - hogy ne tűnj túl türelmetlennek - és utána értelmes angol tőmondatokkal vitát kell nyitni a Paypal-en.

    Nincs az az isten, hogy ne neked ítéljenek, ha fizettél egy termékért és nem kaptad meg!
    Nekem hamarosan kell is, mert november 10. óta angolba van egy telefonom!
    Tuti valaki használja már és biztosítást sem voltam hajlandó kötni rá, hiszen fizettem +11$ a szállításért!
    Februárban nyitom is a vitát, addig GB felületén egyezkedek szép udvariasan!
    ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák