Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gonger

    senior tag

    válasz UberMutant #26443 üzenetére

    Nekem a november 14-én leadott rendelésem mai napig nem jött meg EU Exp-el. Már 3 DPD-s tracking azonosítót is kaptam SMS-ben, az utolsót január 4-én. Pedig csak ezt az egy csomagot várom.
    Túl jó áron akartam egy drónt, többek között ezt is úgy árulták, hogy nem volt készleten. Nov 27-én elvileg feladták, de már ezt is kétlem, főleg azok után, hogy már a 3. tracking azonosítóról kaptam infót. Mondanom sem kell a DPD-s call center nem tud segíteni, nem jött be Southall-ba egyik szám alatt sem csomag.

    Nekem is megküldték azt az emailt ami szerint már MO-on van a csomag, a korábban nyitott ticketemre már nem tudok reagálni és nem nyilatkoznak arról sem, hogy melyik tracking azonosítót kell figyelnem.
    A filléres szarokat biztos raktáron tartják, a normál postával kis szerencsével 3 hét alatt ideérnek, de 2 hónapos postázási idő kicsit túlzás.Hadd "picsogjunk" már ezért.
    Simán elfogadnám a helyzetet ha nem kamuzna a supportjuk. Olyanok, mint egy jó kormányszővívő...kérdezek és másra válaszolnak :-) :W

    Ezek alapján senkinek nem javaslom a GB promóciókat és az EU EXP szállítást. Én biztosan kerülni fogom!

Új hozzászólás Aktív témák