Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    titán

    válasz Márton #26515 üzenetére

    Itt van a tájékoztató oldaluk a garanciákról és a visszatérítésről.

    Amire érdemes figyelni az a Terms and Conditions Shipping and Delivery rész előírásai, mert ott van néhány refund-ot kizáró körülmény.
    Pl:
    Javasolják a biztosítás fizetését, mert akkor szó nélkül, ingyen újra küldik, vagy ha nincs raktáron visszaadják a pénzt.
    For a smooth delivery and peace of mind, we strongly recommend that customers purchase shipping insurance during the checkout.In the event that your package has a shipping issue, Gearbest will send you a replacement package free of charge. If the item is no longer in stock, we will offer you a refund option.
    Ezt a pár $-t érdemes kifizetni.

    Ha a vámnál gond van, mert nem engedik be az országba a csomagot, azért szintén nem vállalnak kártérítési, pénzvisszaadási felelősséget.

    Ha a szállítási szolgáltató azt jegyzi be hogy kézbesítve "delivered" akkor ők azt nem vizsgálják felül. Van néhány olyan szállító, ahol bizony ez a bejegyzés nem felel meg a valóságnak és ugrik a pénzünk.
    All orders reported as "delivered" by shipping companies are considered delivered. GearBest cannot be made liable of non-delivery in this case.

    Ha a helyi posta "nem találja" meg a címzettet és nem tudja kézbesíteni és visszakerül hozzájuk, akkor sem "segítenek".

    Lényeg az, hogy nagyon sok ebben a részben a can not be szókapcsolat.

    Ebben részben még a Exchange and Returns (Money Back Guarantee) és tartalmaz feltételeket.

    A PayPal felé általunk elküldött dispute-ra általában a PayPal-nak az ezeknek megfelelő választ szokták elküldeni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák