- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kóóó
aktív tag
Tegnap en is irtam nekik, hogy nov 23.an leadott rendelesem nem mozdul, kerem vissza a penzem, volt ra biztositasom is.
Ezt irtak:We are sorry to hear you haven't received the items yet.
With international surface mail the delivery is slower than expidited shipping(ie DHL).
There are some external factors which may cause some delay on delivery time,such as remote locations, peak shopping and shipping periods, Holidays and Festivals, weather, customs clearance.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local shipping company in charge of your area, stating your name and address. In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there. Kindly let us know the results.
2)We shipped on date Nov 28. Therefore your delivery deadline will expire on Date Jan 27.
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost. Some other providers would even use a 60 day deadline after shipment. As a proof of goodwill, we commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
Thank you for your patience and collaboration.
Üdv.: kóóó!
Új hozzászólás Aktív témák
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- PlayStation 5
- Tippmix
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen