Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibcsi0407

    félisten

    válasz wentworth #2688 üzenetére

    Az még az elején volt. Akkor elég dühösen adtam a tudtukra, hogy nem vagyok elégedett. Akkor az ügyintéző magától adta a kupont, hogy lenyugodjak. Igazából nem sikerült neki, de nem is törölte. :)

    Új Case-t nem lehet nyitni a Paypalon. 1 tranzakció= 1 case. Ha zárják, akkor az utólagos reklamáció maximum akkor történhet, ha megkaptad a csomagot, de valami nem stimmel vele.

    Így eléggé a Gearbest kezében van a sorsom, de úgy látom megfelelő kommunikációval és egy rendes ügyintézővel el lehet simítani a dolgokat. Hacsak nem időhúzás ez is. De szerintem nem lesz az. Már valószínűleg vissza is kapták a DPD-től az elveszett csomagot, vagy legalább az árát. Augusztus 21 óta azért volt rá idejük. :)

    [ Szerkesztve ]

    https://utdetailing.hu/

Új hozzászólás Aktív témák