Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tommmysun

    senior tag

    válasz Tommmysun #27588 üzenetére

    Azért még lekopogom, de úgy néz ki, probléma nélkül rendeződni fog a 4 elveszett csomagom ügye. A legutoljára feladott - bár már nem bíztam benne - pont tegnap jött meg, erre szerencsére még nem is nyitottam Ticket-et. A másik háromnál meg úgy néz ki nem problémáznak, hogy egyszerre ennyi csomagom van megreklamálva (Igazából nem egyszerre, hanem pár nap eltolódással írtam miattuk, hátha így kevésbé akadékoskodnak. Nem tudom, hogy nekik mennyire futnak össze ezek a dolgok, de látszólag három különböző ügyintézőhöz került mindegyik ügy, lehet ezért sem problémáztak rajtuk). Mindegyikre újraküldést kértem, hogy ebből is lássák nem a pénzt akarom "visszanyerni". Ami biztosítva volt, azt már újra is küldték, de a másik kettőnél is úgy néz ki, hogy minden különösebb vita nélkül 1-2 napon belül újra postáznak.

    Igazából nem is értem, hogy nekem volt eddig mindig szerencsém velük, vagy mások, akik lepattannak az ügyfélszolgálatról, ők állnak rosszul a dolgokhoz. Nyilván a szokásos automatikus első válasz mindig megvan, meg nyilván mindig kérik, hogy erősítsem meg a címem, ami tök hülyeség, hiszen fel van töltve a profilomba, meg elküldik állandóan a szabályzatukat is, de ezeket végigjátszva, meg megírva, hogy türelmesen várom a megoldásukat, eddig sosem akadtam fent rajtuk, közben meg állandóan csak az ügyfélszolgálat rossz hozzáállásáról olvasok itt a fórumon.

Új hozzászólás Aktív témák