- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Metal Slug Tactics
gp A friss gameplay anyag mellé sajnos továbbra sem kaptuk meg, hogy a játék mikor érkezik az ősz folyamán.
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tommmysun
senior tag
válasz Tommmysun #27588 üzenetére
Azért még lekopogom, de úgy néz ki, probléma nélkül rendeződni fog a 4 elveszett csomagom ügye. A legutoljára feladott - bár már nem bíztam benne - pont tegnap jött meg, erre szerencsére még nem is nyitottam Ticket-et. A másik háromnál meg úgy néz ki nem problémáznak, hogy egyszerre ennyi csomagom van megreklamálva (Igazából nem egyszerre, hanem pár nap eltolódással írtam miattuk, hátha így kevésbé akadékoskodnak. Nem tudom, hogy nekik mennyire futnak össze ezek a dolgok, de látszólag három különböző ügyintézőhöz került mindegyik ügy, lehet ezért sem problémáztak rajtuk). Mindegyikre újraküldést kértem, hogy ebből is lássák nem a pénzt akarom "visszanyerni". Ami biztosítva volt, azt már újra is küldték, de a másik kettőnél is úgy néz ki, hogy minden különösebb vita nélkül 1-2 napon belül újra postáznak.
Igazából nem is értem, hogy nekem volt eddig mindig szerencsém velük, vagy mások, akik lepattannak az ügyfélszolgálatról, ők állnak rosszul a dolgokhoz. Nyilván a szokásos automatikus első válasz mindig megvan, meg nyilván mindig kérik, hogy erősítsem meg a címem, ami tök hülyeség, hiszen fel van töltve a profilomba, meg elküldik állandóan a szabályzatukat is, de ezeket végigjátszva, meg megírva, hogy türelmesen várom a megoldásukat, eddig sosem akadtam fent rajtuk, közben meg állandóan csak az ügyfélszolgálat rossz hozzáállásáról olvasok itt a fórumon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen