Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fery02

    addikt

    Kiábrándulásom története GearBest-et illetően, avagy nem bírok a kínaiakkal...

    Írtam ugye korábban már, hogy a berendelt Xiaomi Yeelight Candela termékemet esztétika hibásan kaptam, amit vissza szándékoznék nekik küldeni kicseréltetni.
    Nyitottam is rá Ticket-et, kértek videót a problémáról, amit elismertek és lehetőségeket kínáltak fel.

    Egy Baila nevű ügyfélszolgálatost kaptam ki és most 13 levél után nagyon kiábrándultnak és átvertnek érzem magam.

    Felajánlottak először is 5$-t kárpótlásul vagy GB wallet-ra vagy Paypal-ra.
    Szemléltetésképp, 41,54$-ért vettem, pfff.

    Szóval közöltem velük, hogy továbbra is inkább vissza szeretném küldeni nekik.
    Erre egy újabb ajánlattal jöttek (amibe utólag bánok már, hogy nem mentem bele), fizessek 15$-t és küldenek egy újat.
    Továbbra is válaszoltam, hogy inkább visszaküldeném.

    Erre már írták a visszaküldési feltételeket és meglepődve olvastam, hogy visszaküldés esetén csak 35.99$-t utalnának vissza (miért !?!), ráadásul csak nem használt termékelet küldhetünk vissza (sok esetben hogyan másképp derülhet ki valaminek a baja, ha nem használat során kérem !?!).
    További opciónak még mindíg írták, hogy fizethetek 15$-t és küldenek egy újat.

    Itt már kezdtem belefáradni a kínai ügyintézőbe és már nem volt kedvem tovább szórakozni, írtam, hogy legyen akkor, hogy küldök 15$-t, új Candela küldés fejében.

    Na és itt jött az arcon csapás igazán!!!
    Írták, hogy 20$-t küldjek és ebből már egész eddig a pillanatig nem is hajlandóak engedni. :Y

    Írtam, hogy ezt milyen jogon, mikor közvetlen előtte való e-mailben még 15$-t írtak, most meg csak úgy a semmiből hozzávágnának még 5-öt.
    Erre nem jött nyílván érdemi magyarázat, csak hogy sajnálják és azóta azzal jönnek, hogy nekik szabályokat kell követniük...

    Milyen szabályok? Miszerint szemétkedjünk és kóstolgassuk az ügyfelet? Jelenelg most nem tudom, hogy mit válaszoljak nekik, hogy tudnék kijönni jobban, mert mintha ásnám magamat elfele minden további válaszommal.
    Mintha semmi jogom sem lenne (valóban nincsen GB-vel szemben?) és csak az ő hangulatukon múlik, hogy mikor éppen mit ajánlanak.

    Csóró lámpát akarnám csak visszaküldeni, amit Mo-n akár indoklás nélkül is megtehetnék bármikor 14 napon belül és visszafizetnék a teljes árat, online rendelés esetén.

    Valaki segítsen kérem, akinek volt már sikeres ilyesmi ügye kínaiakkal! :O
    Mit csinálok rosszul és hogyan kellene alkalmazkodnom hozzájuk?
    Valaki tapasztaltra lenne szükségem.

    Gondolom itt már olyat nem csinálhatok, hogy zárom a Ticket-et és újat nyitok ugyanezzel a problémával, tiszta lapként indulva ugye?
    Hátha nem ezt a Baila valakit fognám ki legközelebb ügyintézőnek.

    Köszönöm előre is, aki segít!

    Nem hiszem, hogy rendelek innen egyhamar megint bármit is, amikor ilyen esetekben elriasztják maguktól az embert, pedig nagyon szeretem a Xiaomi termékeket, amik leginkább itt vannak csak. :O

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák