Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andrisbandi

    őstag

    Gearbest "biztosítás" tapasztalatok.

    - Bontva hozta a DPD a csomagot. Szólt a futár, h baj van. Átnéztük kb a fele cucc hiányzott.
    Én hülye átvettem. A futár hivatalos formában lekönyvelte a hibás átadást. (Fényképek, PDA-jában megfelelő rublika.)

    A GB-nél indítottam a reklamálást.
    Húzták vonták majd egy hónapig, nem akartak fizetni.

    A Papypal segít, gondoltam.
    Elöször ott is a Gerabesttel kellett tárgyalni a PP felületen.
    Ott már ajánlottak 30% kártérítést. Plusz befenyítettek, h ez fel fog kerülni a kartonomra, a következő reklamálásaim elbírálásánál figyelembe lesz véve.
    Nem fogadtam el, kértem PP döntést az ügyre.

    A GB újraindítatta az ügyet, egy új témakörben, mert az előző megnevezése nem volt jó nekik.
    Itt már kezdett gyanús lenni, h cumika lesz.
    A GB megint kapott 30 napot az újraindítással a reagálásra.
    Új ajánlatuk 75% bánatpénz volt.
    - Mint utólag kiderült, ezt el kellett volna fogadni.

    A kért PP döntés nem várt eredményre vezetett.
    Hiába volt "GB biztosításom 16$", hiba ítélt a GB meg részleges kártérítést (DPD hibás teljesítés bizonyított), a Paypal átírányított a rendőrségre, és a feljelentésről kapott dokumentumokkal tudom majd folytatni a reklamálást.
    Csak ilyen dokumentum feltöltő gomb látszik a PP-os folyamat ábrán, vagy zárhatom az ügyet.

    Nekem annyi ebből a tanúság, h nem szabad biztosítási pénzt fizetni a Gearbestnek. Valamint tilos bontott, hiányos csomagot átvenni.
    Ha van más alernatíva a Gearbestet, és a DPDt is kerülni kell.

    【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

Új hozzászólás Aktív témák