Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imis

    senior tag

    válasz Cristy #31116 üzenetére

    Nekem a GB először azt írta, hogy rákérdezett a szállítóra, ha válaszol a szállító, jelentkeznek. Utána meg egyszerűen annyit írt, hogy 10 nap múlva keresem újra őket. Nekem ez kamuszagú. Szerintem úgy vannak vele, hogy nem erőltetik a keresést, az idő eldönti, hogy mi lesz a cuccal. (nekik mindegy, ráérnek) én meg már lemondtam róla találtam olyant, aki az újra küldött cuccal ugyanúgy járt (nekem 70ezer áll benne most :(( )

    A másik verzió, hogy ők reklamálnak az eltűnt cucc miatt, a szállító fizet nekik neked meg mivel nincs GB biztosításod így csak a felét fizetik vissza. Ez jó boltnak tűnik.(a DHL oldalán írja, ha számlával igazolja a feladó az értéket, eltűnés esetén fizet a dhl, és nem hiszem, hogy a GB olyan hülye, hogy bármit is biztosítás nélkül küldene ezen az útvonalon)

Új hozzászólás Aktív témák