- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Yettel topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- iPhone topik
Hirdetés
-
Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
ph A cég igényesen megvalósított, háromféle kapcsolódási módot ismerő, hot swapes üdvöskéi közül az egyik hazai kiosztással is megvehető.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeride69x
csendes tag
válasz Vertigo18 #31916 üzenetére
Ezek szerint nem. Már a küldési folyamat elején írtam nekik Messengeren jelezve a Feucht-i problémát. Biztosítottak róla hogy ha vmilyen okból nem kapom meg akkor ők-mivel biztosítva van a termék- küldenek egy ugyanilyen új terméket. És Paypal-lal fizettem. Még soha nem volt gondom semmilyen kínai vásárlási folyamat során,és egyik küldési folyamatban sem,pedig elég sokrétű ahonnan kapok termékeket. Öröm,boldogság,elégedett ügyfél. Örülünk Vincent? Örülünk.....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen