Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vikusz77

    tag

    Sziasztok!

    A következő gondom akadt.
    Március 23-án Rendeltem egy több tételből álló csomagot 65 dollár értékben.
    Priority Direct MAil-lel akartam, de a rendelés leadása után ezt láttam a szállítási módnál: Netherlands Post Registered DDP
    Írtam nekik rögtön cseten és üzenetben is, hogy Netherlands Post Registered helyett Priority Direct mail-lel küldjék, különben plusz költségeim lesznek. Mondták, hogy rendben. Cseten és üzenetben is. Mentettem ezeket.
    Utána jobban megnézve láttam, hogy jelen esetben (ha ezeket a termékeket rakom a kosárba) a "Netherlands Post Registered DDP" volt maga a Priority Direct mail, szóval már eredetileg is jót jelöltem be.

    Ezek után a csomag felét postára adták Április 04-én.

    Most meg jött az értesítés a postától, hogy kérik be az adatokat.

    Mit tudok tenni?

    Direkt felhívtam a figyelmüket több ízben, hogy Priority Direct MAill-el küldjék, mert különben fizethetek pluszban.

    Erre nem azzal küldik (ha jól értem), ráadásul csak a termékek felét, amiről, ha beküldöm az adatokat a postának, akkor a teljes csomag 65 dolláros ára után fizettetik meg velem az áfát.
    Ráadásul, ha most kifizetem, akkor ha majd küldik a csomag másik felét (azt még nem adták fel), azután is gondolom fizethetném ki a 65 dollár után a sarcot, mert csak az azt az egy banki tranzakciót tudom megmutatni a vámnak, hiába két csomagként küldték.

    Szerintetek mit csináljak? A termékek jó áron voltak, de ha a 65 dolláros vásárlásom után még kétszer 8.500 Ft-ra (3500+áfa) megsarcolnak, akkor már nagyon rossz vásárlás volt.

    Előre is kösz a segítséget.

    Volt már pár rendelésem, de így még nem jártam.

Új hozzászólás Aktív témák