Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yasofix

    csendes tag

    Sziasztok!

    Kérem aki tapasztalt Gearbest-es vásárlásban nézze át az alábbi rendelést:

    04.01-én vásároltam egy telefont tőlük Priority Line szállítással.
    Kaptam nyomkövetési számot is. Meg is érkezett Hollandiába 12-én.
    04.16-17-e körül el is indult haza, ma ugye 26.-a van. A Magyar Posta még mindig nem regisztrálta be, annyit tudnak hogy elindult. Mi történik ilyenkor? Depóztatják valahol az árukat? Fizikailag képtelenség, hogy ne legyen magyarban a telefon, ennyi idő alatt 10* meg lehet fordulni a két út között.

    NL POST
    17-04-2019 19:05 The item is on transport to the country of destination HUNGARY
    12-04-2019 20:37 The item is processed at the PostNL sorting center
    12-04-2019 20:36 The item is at the PostNL sorting center
    10-04-2019 10:30 The item is pre-advised

    Magyar posta
    Szállítás
    Küldemény előkészítése szállításhoz
    2019.04.09. | 22:35
    GBASMA
    Szállítás
    Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra
    2019.04.12. | 20:36
    GBASMA
    Szállítás
    Küldemény átadása nemzetközi szállításra
    2019.04.17. | 22:35
    Külföldi postai kicserélő üzem

    TRACK17
    Célállomás: Magyarország- Gyorsítótár Idő: 2019-04-26 07:34:50 (GMT+02:00)
    2019-04-17 22:35International office of exchange, Consignment departure
    2019-04-12 20:36GBASMA, Insert item into bag
    2019-04-09 22:35GBASMA, Send item abroad
    Származás: Hollandia- Gyorsítótár Idő: 2019-04-26 07:34:52 (GMT+02:00)
    2019-04-17 19:05The item is on transport to the country of destination
    2019-04-12 20:37The item is processed at the PostNL sorting center
    2019-04-12 20:36The item is at the PostNL sorting center
    2019-04-10 10:30The item is pre-advised

    Várjak szépen tovább vagy van vmi teendő ilyenkor?

    Köszönöm előre is!

Új hozzászólás Aktív témák