Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exelsior24

    aktív tag

    Sziasztok!

    Van egy 2019.04.01-ei rendelésem ami még mindig csak "Fizetett" státuszú, három kisebb dolgot rendeltem benne együtt, amiből 2 tutira nincs nekik készleten és folyton csak hátrébb tologatják náluk a dátumot a lehetséges feladásnál. Nem értem mi a francnak tesznek fel így dolgokat ha nincs nekik, és hetek - hónapok alatt se fogják tudni beszerezni.
    Írtam nekik support-nál, hogy mikor fogják végre küldeni a rendelésemet, de csak annyit válaszoltak vissza hogy talán 2-3 hét múlva beérkeznek a hiányzó cuccok. Még egy kicsit várok, de aztán törölni akarom a rendelésemet ha 1-2 hét múlva se lesz még mindig semmi. Addigra a rendeléstől számított 60 nap is elmúlik lassan.

    Ha majd törölni szeretném a rendelésemet és visszakapni a kifizetett pénzt, akkor náluk jelezzem ezt, vagy pedig PayPal-on nyissak majd dispute-ot?
    Nem szeretném ha csak a pénz felét akarnák majd vissza adni, és mindenféle hülye pontokat helyette, meg hogy a GB Wallet-re tegyék át a pénzt, mert tudom hogy mindig ezekkel a hülyeségekkel jönnek mindenkinél, csak hogy a a pénzt ne kelljen vissza adniuk.

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

Új hozzászólás Aktív témák