Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JohnnyBoy

    tag

    Sziasztok!

    Június végén rendeltem egy kb. 120$-os terméket EU Express szállítással. Július vége - augusztus eleje volt a várható érkezési idő.
    Július 18-án Feucht-ban "átadták" :O nemzetközi szállításra a csomagot. Aug. közepén indítottam egy ticketet, hogy a csomag nem érkezett még meg, nézzenek utána. Ellenőrizték a nyomkövetési szám alapján, és látták, hogy megérkezett a csomag a célországba, ezért érdeklődjek a postán.
    A Magyar Posta azt írta, hogy nem kapták meg a csomagot Németországból. GB-vel indíttattam egy keresést a csomag után a német postán. Ellenőriztették velem a szállítási címet, hogy hibátlan-e. Miután válaszoltam, megírták, hogy a kollégájuk elindít egy keresést ami általában 7 napig szokott tartani.
    Október közepén érdeklődtem van-e valami hír a csomaggal kapcsolatban?
    A raktáruk megerősítette, hogy feladták a csomagot; nem az ő felelősségük, hogy elveszett a szállítás során. Nem fizettem biztosítást és habár a szállítási cég a felelős az eltűnt csomagért, felajánlanak kb. 60$ visszatérítést a GB pénztárcámba, vagy Paypal-ra, mivel egy nagyon fontos vásárlójuk vagyok.
    Ezzel az ajánlattal nem vagyok teljesen kibékülve. Mit javasolnátok a kedvezőbb ajánlat (lehetőség szerint full refund :B ) eléréséhez? :R

Új hozzászólás Aktív témák