Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • remi67

    tag

    Tegnap berágtam és írtam a GB-nek, hogy adják vissza a pénzemet. (Beleírtam, hogy a DPD nem tud a csomagról, újraküldést nem kérek, stb.) Ma jött is válasz, na ettől már nem berágtam hanem ökölbe szorult a bicska a zsebemben:

    We are extremely sorry to inform you that the delivery of your package has failed and that your item has been returned to us.
    Your goods are back in our warehouse. This is a delivery error that is unfortunately beyond our control.
    Our logistics department just informed us that your parcel has been reshipped to you and it is on its way to you now.
    in this case, the refund request has been rejected automatically by the system.
    Here is the new tracking number: EU15888009152119
    Please rest assured, please wait a little longer and the package will reach you.
    Thank you for your kind understanding and patience.
    Best Regards
    Junior
    Gearbest Customer Service

    Mondanom se kell, az "új" (belső) tracking number megegyezik a régivel, a csomag ha egyáltalán tényleg feladták valószínűleg még Kínában leledzik.

    Ezek úgy hazudnak mint aki könyvből olvassa. Na jó, copy-paste. Délután írok nekik újból, hogy azonnal utalják vissza a pénzt. Csak előbb picit még emésztem, mert most elküldeném őket a kurvaannyukba, az biztos.
    A papypalnél még nem kellett refundot kezdeményeznem, asszem ideje lesz ezzel is megismerkedni.

Új hozzászólás Aktív témák