Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jofi81

    őstag

    Lezárult végre az ügyem a Gearbesttel. Még szeptemberben rendeltem egy kést, ami nem jött meg. Rájuk írtam, azt kérték, várjam meg a 60 napot. Mikor ez letelt, újra írtam neki. Felajánlották az újraküldést vagy a pénzvisszafizetést. Az újraküldést választottam. Ezután decemberig nem történt semmi, nem jött csomag, de még egy visszajelzés sem, hogy feladták egyáltalán. Rákérdeztem, hogy ugyan mi van már vele, de válaszra sem méltattak két hétig. Ekkor fordultam a PayPalhez. Érdekes módon rögtön tudtak válaszolni, elnézést kértek és megint kérdezték, mit szeretnék. Ezúttal a refundot választottam. Ezután megint nem történt semmi, nem kaptam vissza semmit, úgyhogy mielőtt lezárult volna, eszkaláltam az ügyet. Ekkor adtak egy kamu TN-t a PayPalnek. Körülbelül egy hét után írt a GB, hogy sajnálják, elnézést a kellemetlenségért, visszautalták a pénzemet, de kell 3-5 nap, hogy megjelenjen nálam. Nos, ez két hét alatt sem történt meg, gondolom bepróbálkoztak, hátha lezárom az ügyet. Ma reggel írt a PayPal, hogy számomra kedvezően döntöttek, visszakapom a pénzemet, de ez egyáltalán nem a GearBest érdeme. Komoly 6,99$-ról volt szó egyébként...

    Az biztos, hogy soha többé nem rendelek innen, megbízhatatlan, hazug banda. :(((

Új hozzászólás Aktív témák