- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
hevizms
addikt
válasz
tibcsi0407 #5734 üzenetére
Ne haragudj,de ezzel közel sem értek egyet.
Ha probléma van az az esetek nagy részében NEM A VEVŐ hibájából keletkezik hanem az eladó.
Ott azért én úgy gondolom az eladónak kellen toleránsnaklenni az esetleges nyelvi problémák miatt.
Főleg ha rohadtul egyértelmű.
Ahhoz miért kell felsőfokú angol végzettség hogy az igért EU szállitás 4-5napos procesingjével szemben már 1 hónapja nem történik smmi?Azért az elég egyértelmű és ha a vevő csak annyit ír hogy refund,akkor nyomassák vissza a pénzt és ne értetlenkedjenek meg ajánlgassanak másik telefont,mikor a vevő olyankor már a háta közepére sem kívánja őket.Komolyan gondoljákhogy azokután még ott akar venni valamit?Vagy amikor képeken látszik egyértelműen mi a probléma,akkor ne tegyenek úgy mint aki nem érti,ahhoz sem kell szerintem felsőfok.
Amiről írsz az biztos hasznos olyan ügyekben amikor nem lehet másképp csak írásban leírni a problémát.Az okés,az rendben van hogy kell egy bizonyos magasabb fokú nyelvtudás.
ui:amikor valaki csak tőszavakban érdeklődik egy telefon iránt,a termék alatt,érdekes sosem okoz nekik problémát a megértése.Csak akkor ha visszakellene a pénzt utalni vagy hasonló esetekben.Nem fura?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen