Hirdetés
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mexel
veterán
válasz wierra #24802 üzenetére
Hagyd, úgysem értik az ilyen emberek. ( A környezetüknek lehet nagyon kellemetlen ha az életben is ilyen a stílusuk, de lehet hogy csak trollok vagyitt élik ki magukat mert máshol nem merik)
Tökéletesen érthető volt amit írtál, megnéztem a linket és már januárra tolták ki a várható szállítást. Régebben én is jártam így ( nem GB-vel) refund lett a vége másfél hónap után. -
mexel
veterán
Nekem az egyik rendelésre, a kisebb összegre megadták a refundot, paypalon látszik hogy megjött. A másikra a ticketben kaptam levelet, hogy töröljem a megrendelést mert nem tudnak így refundot adni ( 500$+).
Amikor törölni akarom azt írja szerverhiba, vegyem fel a kapcsolatot a Support Centerrel Valóban jó fejek ugye?
Ha holnapig nem lesz meg a refund akkor a paypalnál indítom, nem várok a GB hazudozására. Kb így kezdte a DX is sok évvel ezelőtt ( és volt még pár nagy megbízhatónak mondott cég), azóta normális ember nem mer tőlük rendelni hacsak nem szereti az extrém sportokat. -
mexel
veterán
Csak közlöm hogy a nagyon védett hibátlan GB nem nagyon akarja visszafizetni az egyik 500$ feletti rendelésemet. A másikat a sokaknak megküldött email után ( nam saját akaratukból hanem kérésemre) visszafizették, de a másikra csak azt írogatják hogy nincs lehetőségük visszaadni mert nem tudják törölni, aztán hogy várjak 5-7 napot stb-stb.
Azért írtam ezt le hogy aki rendelni akar tőlük jól fontolja meg, mert már nem csak az a gond hogy nem szállítanak sok terméket amiről hazudoznak, hanem a visszafizetéssel is szórakoznak, magyarul teljesen megbízhatatlan tetű banda lett belőlük. Lehet hogy sok termék megjön éseddig jó cég volt, de ha csak egy-két vásárlót meg akarnak lopni vagy átverni az már azt jelenti hogy nem megbízhatóak!
Most nem kell a magyarázat meg az okoskodás a megmondóktól, mert ez tény, nem hajlandóak jelenleg önszántukból fizetni miután emailban elismerték hogy az árut sem kapom meg. Ez már nem kis logisztikai hiba vagy lassú postázás hanem szándékos lehúzás.[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Éppen ez a következő lépés, nyilván ott folytatom. De azt hiszem nem árt ha tudják többen hogy a Gearbest ezt is megteszi. Nem értem mi hasznotok van abból ha olyan boltot védtek ami ilyet megtesz? Hiszen ha jól látom éppen a Te topikodban sincs az ajánlott üzletek között már a GB.
Azért ne legyen már néhány GB vásárló annyira elfogult fan hogy az ilyen hibákat is a szőnyeg alá akarja söpörni, nem hiszem hogy ez bármilyen józan ész szerint értelmes dolog, kivéve ha érdeke fűződik a GB-hez.
Vannak más boltok israjtuk kívül, akkor inkább azokat kell ajánlani ha ezt ezek megteszik.
A cinikusság érthető lenne ha egyedül én lennék értetlenkedő, de sajnos rajtam kívül valószínűleg akad még jó pár átvert vásárló. Én nem azon sírok hogy jajj 2 nap alatt incs euexpresszem, meg miért nem jön kínából 3 nap alatt csomag, henem egyteljesen nyilvánvaló hazudozás, és akaratos esetleges lehúzásról beszélek. Ezen NINCS mit védeni. Aki megteszi azzal nagy baj van SZVSZ.[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Furcsa, ha én írom be mindenki szól hogy nem kell, ha mások írnak akkor nem probléma. De ha erről szól a topik 35%-a akkor inkább legyen még több hogy aki idetéved lássa hogy miről van szó most a GB-vel. Sajnálom ha ezzel pár ember üzletét rontom.
Csak zárójelben tenném hozzá hogy akik itt támadtak engem, azok régebben volt hogy megkerestek privátban, ha vásárolok a GB-től akkor inkognitó módban tegyem, vagy rajtuk keresztül, vagy mittudomén hogyan mert akkor ők is keresnek rajta.
Csak nem ezért baj ha véletlenül rosszat írunk a GB-ről mert pár szemfüles megmondóembernek elveszik egy kis haszna?
Neveket nem akarok írni, de jobb ha csöndben maradnak. Ennyit a párttatlanságról. -
mexel
veterán
Sziasztok! GB-ről a Priority Line még mindig jó ha nagyobb összegű terméket vagy többet rendelek? ( tréfa)
Más: Ez az EU Priority Line mennyivel lassabb mint a többi rendelés és mennyivel nagyobb az esély hogy eltűnik valahol németországban? ( ha jól emlékszem volt valami város ahol ezek elvesztek az éterben)
Előre is köszönöm a választ[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Megrendeltem a motyót EU Priority Line-al. Ezt nem kellene valahol látnom a rendelés adatainál hogy azzal rendeltem? ( legalábbis én nem találom)
-
mexel
veterán
A GB support megint kezdi nálam a variálást. Van egy cucc amit vettem és hibás. Írtam levelet, leírtam a hibát, és videóra vettem, jó minőségben, YT-ra feltöltve és a linket mellékeltem. Írtam kérem vissza az árát vagy küldjenek újat.
Azóta a 3. levélváltásnál vagyunk: először olvassam el a garis feltételeket és írjam le a hibát és küldjek képet. Írtam vissza hogy már elsőre ezt tettem. Megint írtak hopgy küldjelk képet.
Visszaírtam hogy ott a videó, képen nem lehet memutatni.
Megint írtak hogy nem találják a linket. ( ott van az első levelemben)
Elküldtem mégegyszer, azóta semmi válasz.
Ha ismét mellébeszélnek foglalkozzak velük, vagy azonnal menjek a paypalhoz és ott kérjek visszatérítést? Már nincs türelmem ahhoz hogy minden alkalommal ezt a sok baromságukat végig kell játszani -
mexel
veterán
Sajnos csak az időt húzzák a problémámra, mindig azt írják hogy 2 nap és válaszolnak ha a szakértőjük mond valamit. Megírtam hogy oké, 2 nap múlva indítom a paypalnál a reklamációt. Nem tudom ez hat-e rájuk, szerintem nem.
Kicsit off: Banggoodnál hol kell reklamálni? Küldet egy már használt cuccot.
-
mexel
veterán
válasz viktorhu #36463 üzenetére
Köszi a választ! Úgy gondoltam ha van videóm a hibáról ( nem működik a cucc) és az eladó nem csinál semmit akkor a PP megvéd. Így már necces a dolog.
A BG-nél nem a paypalhoz szeretnék fordulni, hanem nem tudom a Banggood oldalán hol lehet a reklamációt indítani? Pontosabban írtam a supportnak, nem találtam olyasmit mint a GB-nél a ticket
-
mexel
veterán
Ha felajánlják hogy a walletra vagy pp-ra adják vissza a pénzt mit érdemes választani? Fogok most még vásárolni náluk, talán jobban esik nekik a wallet-es megoldás?
-
mexel
veterán
Semmi, bocs megtaláltam
[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Van jó pár pontom GB-n. Ezek meddig használhatóak fel? Van rá valami határidő? Mintha a múltkor valami olyan üzi jött volna hogy lejátr 15 napon belül, de nem figyeltem és nem emlékszem hol olvastam, a leveleim között nem találom.
-
mexel
veterán
válasz tupacamaru #36824 üzenetére
Aha, valóban. Ez minden kapott pontot külön ír ki? Azaz nem egyben jár le?
Affenébe most látom milyen sok lejárt és soha nem vásároltam le Azt hittem ez ott marad mindig. Pár nap múlva is lejár valamennyi, éppen az előbb vettem valamit, le kellett volna vásárolnom. Csak arra tartogattam ha éppen áfahatár fölé mennék akkor vonjam le.
Nem volt jó ötlet -
mexel
veterán
Annyiból praktikusak ezek a pontok, hogy kb minden akciósnak van hirdetve és azokra nem is tudom beváltani a pontjaimat
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen