- Erősebb szettet kapott a Realme 10 5G
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashy
veterán
válasz atos30 #32083 üzenetére
nekem általában ez szokott lenni az összes oldalon, ha véletlenül szerzek valami olyan kupont amiért érdemes megmozdítani a kezemet (múltkor láttam valahol 999 dollár után 1 dollár kedvezményest), azt se tudom beváltani. kategória korlát, termék korlát, vagy a termék drága még így is, vagy a kupon jó de nincs áfamentes posta, vagy a kupon jó de a posta rá még több. jól hangzik a 200-ból 100 meg a 100-ból 50 de azok a termékek nem érdekelnek nem tudom, mire lett volna jó vajon a 111-es kupon, szerintem még azt se tudtam volna beváltani
-
Flashy
veterán
válasz New Bluestar #32514 üzenetére
van lehetőség visszamondani, de pontokat és kupont nem adnak vissza ilyenkor. egyébként nem igazán lehet megmondani hogy melyik dátum vonatkozik rád, de mivel az eredeti 13-t már kijjebb tolták és nem adták fel a tiedet, lehet hogy a tied is csúszik azokkal együtt. nekem roller feladási idejét tologatták, de aztán valahol az eredeti és a folyton tologatott között egyszer csak feladták. ha jó volt az ára és nem sürgős, várj még. megpróbálhatod ticketben megkérdezni, ilyenkor egy tök másik táblázatból vágnak be részletet, amiben lehet hogy a rád vonatkozó időpont van, mert a te rendelésedről szól a sor, de azt is tolhatják tovább ha akarják, nem tudunk mit tenni.
-
Flashy
veterán
a zsákbamacskákban minden vásárlónak ugyanaz van, eddigi tapasztalatok szerint az a termék, amelyiknek az akciós (kuponos vagy flash sale-es) ára is kb annyi szokott lenni. csak ilyenkor nem kupon kód van rá, hanem zsákbamacskába teszik. ha 1 dollár és "led night light" van benne (csak példa), akkor rákeresel hogy led night light és amelyik mondjuk normál áron másfél dollár, az lesz benne. a múlt héten odaadták sima flash sale-ben is 1 dollárért, meg a jövő héten is oda fogják valószínűleg a zsák ára általában egyébként nem rossz ár, ha tudod mi van benne és tényleg kell is a termék, de nincs benne véletlen és nem különlegesen akciós legtöbbször...
-
Flashy
veterán
válasz andras.m #32772 üzenetére
én mindig megírom, hátha valakinek segít, főleg ha olyan tulajdonsága is van a dolognak, ami képen vagy leírásban nem látszik. nagyon lehúzni nem szoktam terméket, sok értelme nincs, de ha van valami gondja, az igazat azért megírom. képet már nem csinálok, videót sose szoktam és nem rinyálok ha nem kapok érte pontot, nem éri meg, bár a ticket lezárása után az értékelés is pontot ér de alig tudok beváltani úgyis, akció nélkül általában drágának tartom a termékeket még pontokkal is, akcióshoz meg nem lehet használni.
-
Flashy
veterán
válasz petikeh #32796 üzenetére
nincs a termék adatlapján olyan hogy várható szállítás időtartama? az utóbbi időben egyre több dolgot árulnak, ami nincs raktáron, hetek múlva fog érkezni és akkor adják fel. aztán sokszor tologatják az időpontot is... ha nagyon idegesít, nyiss ticketet és kérdezd meg, olyankor az ügyintéző be szokott másolni egy táblázatot a rendelésről, abban szerepel egy időintervallum, ami lehet más mint az adatlapon, az lehet hogy pontosabb.
-
Flashy
veterán
válasz sambenez #33052 üzenetére
láttam már többféle alakút (talán más gyártó) és mind ilyen, talán az írás színe különbözik csak, a fényessége nem. az elem ebből a szempontból lényegtelen, mechanikai hatásra megváltozik benne valami, amit elektromosság állít vissza, ennyi az elv. nincsenek pixelek, nincs memória, nem fogyaszt. én is csalódtam benne egy kicsit, de azért jópofa. a saját tollával használom, egyelőre nem karcolódott, bár inkább csak ha néha gyorsan valamit számolnom kell, vagy fel akarok írni de minden papír tele van írva. szokni kell hogy nem érintő-, hanem nyomó felület. szerintem gyereknek tetszene, de egyelőre hadd rajzoljon igazi papíron, ahhoz kell szoknia majd...
-
Flashy
veterán
válasz memoril #33101 üzenetére
ott a weboldalon kell indítani. megkeresed a rendelést, Detail, After-Sales application, kitöltöd értelemszerűen. várj eleget, különben alapból lepattintanak. ha eleget vársz, akkor is megpróbálnak. ha a Gearbest igazgatója által aláírt pecsétes lapod lenne hogy neked visszajár a pénz, akkor is megpróbálnának lepattintani
-
Flashy
veterán
válasz memoril #33103 üzenetére
azt még ők se veszik komolyan. azt fogják írni hogy az ideális eset, ha a GB raktár szomszédjában laksz Kínában, de rengeteg körülmény van (időjárás, posta, ünnep, sztrájk, akció, raktárkészlet, beszállítói baki, valamire hivatkoznak), és egyébként is kérdezd meg a postán, hívd fel a posta elosztót, csinálj valamit amivel telik az idő, hátha addig megjön a csomag. aztán ha még mindig nem jött meg, akkor elkezdi elölről, mintha másvalaki kapta volna meg az ügyedet aki most lát először szóval nem érdemes túl korán. hát Kínából rendelni ilyen, a 60 nap a szokásos türelmi időtartam akkor is ha nem írják, vagy nem ennyit írnak...
-
Flashy
veterán
válasz Tarokk79 #33111 üzenetére
a visszaposta árát Paypal visszaadja 9ezerig évi 12 alkalommal, a weboldalon kell megkeresni a fizetés tranzakciót és ott indítható. kell hozzá a lejjebb javasolt fotó a csomagról, meg a ticketről képernyőkép amiben leegyeztetted hogy hova küldöd és miért.
egyeztess le előre mindent, hova kell küldeni, aztán fotózd körbe a csomagot csomagolás közben, után, postán feladás előtt, és a feladás után miután MINDEN matrica meg felirat meg bélyeg rákerült. látsszon hogy te küldöd és arra a címre amit a ticketben kaptál. látsszon a küldés ára (nem baj hogy Ft) és látsszon a tömege is. ha egy képen sikerül mindet, az a legjobb de nem baj ha több csak olvasható legyen.
tölts kifelé CN23-ast, postán segítenek ha nem megy. elvileg ez tudod visszafelé bemutatni ha áfát akarnak fizettetni hogy ez kifelé ment csomag párja. elvileg bizonyítani kéne hogy befelé áfát megfizetted, de pl ha EU expressel jött akkor erről nincs papírod, nem tudom mi van. nekem a cseretelefon is EU expressel jött, próbáld ezt is egyeztetni előre ticketben, kisebb macera, bár lehet hogy több idő. elvileg a javítás nem feltétlenül lesz sok idő (nagyon sok mindent inkább kicserélnek újra), inkább a két posta ami összesen lehet akár 2-3 hónap is...
-
Flashy
veterán
még múlt januárban küldtem vissza, megkérdeztem a hölgyet hogy lefotózhatom-e és megengedte, pedig nagy posta volt. de akkor ezentúl majd ezt is hozzátesszük ha valaki kérdez hasonlót, hogy lehet hogy csak otthon fotózhat, mindenképp csináljon képeket előre, meg legfeljebb majd a szelvényt amit kap róla. pedig az lenne a legjobb, amikor már minden látszik egyben a csomagon...
-
Flashy
veterán
válasz M@rdel #33282 üzenetére
legutóbb mikor néztem úgy működött, hogy ha rákattintasz az e-mailben a linkre, megnyílik a termék oldala az e-mail only árral. a kosárba már így került bele, nem a kosárban változott át. volt hogy először a normál ára jelent meg és utána váltott az alacsonyabbra, volt hogy többször meg kellett nyitni a levélből mert nem váltott át. ha eddig telefonról nézted, nézd meg PC-n is. ha úgy se jó, akkor elfogyott vagy lejárt az akció.
-
Flashy
veterán
válasz Golfplusz #33540 üzenetére
a biztosítás csak a Gearbest saját dolga, az a csomagon nem szerepel szerintem. de ha a csomag átmegy röntgenen náluk is, akkor nincs szükség semmi feliratra, egy telefon képének (árnyékának) felismerésére még programot is lehet írni, ami egyből a saját zsákjukba küldi...
-
Flashy
veterán
vannak olyan kuponok, ami arra a termékre akkor is használható ha flash sale-es, a kuponhoz ilyenkor nem százalékos kedvezmény, hanem egy fix összeg van rendelve egy bizonyos termékre. a kettő független, azért használhatók látszólag "egyszerre" mert igazából nem egyszerre használom, hanem vagy egyik, vagy másik kedvezményt veszem igénybe.
egyébként azt vettem észre, hogy a VIP centerben kapott általános 7%-os kupont is fel lehet használni néha akciós termékekre, ilyenkor ha van kuponom, egyből fel is ajánlja és beírja a mezőbe. ha nem írja bele, akkor fölösleges is próbálni, nem fogja elfogadni. -
Flashy
veterán
válasz Dinter #33951 üzenetére
küldtem vissza de azonnal látszó kijelzőhibával (megvolt minden eredeti csomagolás). először le kell velük egyeztetni hogy tényleg hibás és tényleg visszaküldöd és milyen feltételekkel, ki fizeti a postát, mit fizetnek vissza, vagy cserét küldenek-e és a cserét milyen postával küldik. ezután csomagolod, fotózod a csomagolást, csomagot, viszed postára, töltesz CN23-at (hogy a cseredarab áfa nélkül jöjjön), feladod, vársz, kifele biztosan kapni fogsz trackinget mert úgy adod fel, tracking írja hogy odaér, nyaggatod a kínait hogy na mi van, aztán egyszercsak feladják a cserét és megint vársz. akkor nem tudom mi van, ha olyan feltétellel küldöd hogy majd megnézik és utána döntenek hogy csere lesz-e, az elég kiszolgáltatott helyzet, jó lenne ha olyan hibát tudnál nekik videózni amiből már előre fix hogy mi lesz. paypal évi 12 visszaposta árát fizeti kb 9ezer forintig per darab de meg kell nézni mennyi időn belül. én nem kértem semmi plusz biztosítást, 3610 Ft volt a visszaküldés talán. valahol megírtam korábban ide is a sztorit.
-
Flashy
veterán
te Paypallal fizettél feléjük, azt ők nem tudhatják hogy egyenleged volt vagy bankszámláról ment. ők a paypalra kezdeményeznek egy visszautalást, az a számládra megy vissza. az ő kérdése szerintem nem arra vonatkozott hogy a paypalra akarod-e valóban, hanem hogy arra bólints rá hogy ez az egész így mint végső megoldás jó-e neked, mehet-e. egyébként ha simán utalnak a paypalodra (ami az egyenlegre kerül), az neked jutalékba kerül, ha refund címszóval utalnak vissza, az nem, de nekik itt már valószínűleg mindegy, nem jönnek ki jobban ha nem refundolnak hanem utalnak, csak még több macera.
-
Flashy
veterán
szerintem az egész webshopról. kaptam már ilyet a tomtoptól is, banggoodtól is. egyszer megpróbáltam fényezni, nem működött az a weboldal, aztán hagytam a fenébe, nem ér ez annyit. sokezer pontom van a legtöbb oldalon, nem tudok vele mit csinálni úgyse és nem is lenne 100%-osan őszinte a fény.
-
Flashy
veterán
nem az van amúgy hogy ez az insurance ez nem rendes biztosítás, hanem csak a Gearbest egy saját szolgáltatása? szerintem ezt nem a szállító cégnél vásárolod, nem véd harmadik fél, csak a Gearbest egy plusz árucikke, arra használják, hogy az ebből bejövő sok apróból fizetik vissza a biztosítást vásárlók csomagjai közül elveszett csomagokat. ha vásároltál, három kört megspórolsz a vitánál amiben le akarnak rázni, és egyből már a felét ajánlják fel a semennyi helyett
hogy miért nem akarják megfizettetni a második csomagra, azt nem tudom, de ez megint azt jelzi, nem a csomagot védi a postánál (akkor miért mondanák hogy ne fizesd ki, az nekik csak jó lenne), csak náluk egy adminisztrációs plusz összeg. -
Flashy
veterán
válasz #68327680 #34227 üzenetére
másold be a linket vagy írd be a telefon nevét, hogy meg tudjuk nézni, hátha van lejjebb rá utalás, hogy mit jelenthet.
más: privát vélemény, de nem biztos hogy jó ötlet aránylag drága dolgot másnak rendelni. a rendelésben mindig van rizikó, legjobb esetben csak annyi hogy két hónapig nyaggat érte mire megjön, legrosszabb esetben azért kell hadakoznod az ügyfélszolgálattal vagy a paypallal két hónap múlva, hogy lehetőleg az összes pénzt (más pénzét) visszakapd egy elveszett csomag után. és sajnos előfordul minden. semmibe sem kerül regisztrálni saját névvel, saját adatokkal...
-
Flashy
veterán
válasz vittorio7 #34241 üzenetére
az "actual 800" szerintem azt akarta jelenteni hogy 800mAh-s. ha beledobod egy normális töltőbe, aminek van teszt módja és kiírja a végén hogy mennyi, azt tuti el fogják fogadni reklamációnak. ebayről rendeltem NiMh AA aksit, 3000 volt ráírva, tudtam hogy nem lesz annyi, viszont ez volt a legolcsóbb és 600-1000mA között bármi jó lett volna, gondoltam annyi csak lesz. de nem, 200-at mért a Liitokala töltő többször egymás után, csatoltam képet a töltőről, az eladó azonnal utalta a pénzt.
-
Flashy
veterán
posta saját(!) tapasztalatok: minden küldeményt egyszer értesítenek, nálunk ezt a dátumot rá is írják a csomagra, ha ez az értesítő elveszett, nem tudod meg hogy jött valami. ha értesítőt viszel, akkor az értesítőn levő dátumnál keresik a polcon, ott meg nem látszik egyből hogy másik napról is lenne küldeményed mert az máshol van. ha sejted hogy van és szépen kéred, megnézhetik a korábbi napokat is, de találomra szerintem bunkóság elküldeni őket hogy hátha van valami, nézzék át az elmúlt hónapot néha átnézik a polcokat hogy milyen csomagért nem jöttek még és akkor megpróbálnak telefonálni, de lehet hogy annyi ilyen volt abban az időszakban, hogy inkább félretették, hátha mégis jössz és akkor nem kell telefonálni.
lámpa: van több ilyenem, különböző színben, néhány már hónapok óta napi 24 órában bedugva. szinte semmit nem fogyaszt, viszont amikor nem világít, akkor is nagyjából ugyanannyit. a fedele és a fényérzékelő fölötti átlátszó kupak némelyiknek nagyon könnyen lejön, ha gyerekek piszkálhatják, ragaszd rá, mert alatta már elérhető a 230V. a belseje változó, van amelyikben alulméretezett a kondenzátor, nálam már ment tönkre több is, a LED-ek purcantak ki egymás után. a házat valószínűleg nem égeti le, inkább csendben kialszik.
-
Flashy
veterán
a képernyő is betörött? naugye.
amúgy én az ilyeneket kettesével-hármasával rendelem külön-külön eladótól, egyrészt hogy legalább egy megjöjjön még a telefon előtt, másrészt tartalékba és harmadrészt ezért. az utóbbi időben egyébként nekem nagyon korrekt hatalmas hungarocell tégla közepében küldtek minden képernyő üveget, pedig a legolcsóbbat rendelem mindig és ez néha csak 60 centet jelent (telefon modell függő, amiből most éppen sok kell, az a legolcsóbb)... -
Flashy
veterán
válasz Dinter #34613 üzenetére
igen, bele szoktak menni ilyenbe. egyrészt az oda-vissza küldözgetés nekik is macera, meg a rossz telefont nem valószínű hogy javítgatni fogják, az teljesen megy a veszteség oszlopba, így meg egy kisebb refunddal megúszhatják. de időben kezdd el egyeztetni, hogy mit szeretnél, hogy előtte meg kell-e javíttatnod, vagy kell-e árajánlatot bemutatnod, vagy elég bemondásra az összeget. videót fognak kérni arról is ami nincs, húzzák az időt, hátha megunod, és alkudni fognak az összegből
-
Flashy
veterán
válasz Dinter #34624 üzenetére
szuper, szerencséd van és még jól is jössz ki belőle. néha a videókkal is kínozzák az embert, bármit küldesz, nem tudják megnézni, túl nagy, töltsd fel máshova, nem látszik rajta jól, szerintük az úgy jól működik, satöbbi, és ez hetekig húzódik, mert mire újra megpróbálod, lejárt a műszakja és megint 1 teljes nap mire válaszol, aztán jön a hétvége, esetleg ünnep, vagy szabadságra megy és valaki más ügyintézőnél kezdheted újra
persze az a feladatuk, hogy amennyire lehet, minimalizálják a veszteségüket, lehet hogy itt hamar belátta, hogy többet veszt, ha készülékcsere lesz, most úgyis sok az akció (bár én ilyenkor mindent inkább magasabb áron látok, mint akció nélkül), inkább azoknak a rendeléseit intézi, többet nyer vele. -
Flashy
veterán
attól függ, mit vásárolsz. érdekes módon egy bizonyos érték felett már a kockázattal együtt is megéri Kínából rendelni, mert a javítás vagy visszaküldés ára, de még az esetleges kifizetendő áfa is belefér az árkülönbözetbe. nyilván ha ki kell dobni és még egy ugyanilyet rendelni, az nem, bár néha féláron is ki lehet fogni ezt-azt, főleg a magyar boltban felpumpált árhoz képest. de én is főleg olcsó dolgokat vásárolok netről, engem az idegesít, amikor az 1 dolláros akármit nálunk 4999-ért adják.
-
Flashy
veterán
az e-mail only mindössze azt jelenti, hogy hírlevélben küldték ki a hirdetést, abban a hírlevélben kell rákattintani a linkre, akkor nyílik meg böngészőben a hírlevél szerinti olcsóbb árral. a megrendelés folyamata ugyanaz, csak a levélből kell indulni. ugyanez a termék megvehető "simán" is, ha rákeresel, de magasabb az ár. a hírlevelet sokan megkapják, ha tényleg jó az ár (ami egyáltalán nem biztos), akkor elfogyhat a kedvezményes készlet, ilyenkor már a normál árral nyílik meg.
-
Flashy
veterán
válasz Kolondrum #35254 üzenetére
kb azt jelenti a gomb felirata, hogy "gyorsabban adjátok fel". arra jó, hogy amíg meg nem jelenik újra, nyugodt vagy, hogy intézik a csomagodat valószínűleg nem csinál semmit a gomb és újra meg fog jelenni amíg tényleg fel nem adják.
igazi tanács: ha TÉNYLEG régóta nem történik semmi, kérdezz rá inkább ticketben, amikor tavaly rollert vártam, az üfsz válaszában valahonnan máshonnan copypastelt be egy táblázatot, ahol konkrétan az én rendelésemre volt egy várható tól-ig dátum, nem ugyanaz mint a termék oldalán ami folyamatosan tolódott. arra nem emlékszek már, hogy aztán beleesett-e a tényleges feladás. -
Flashy
veterán
az erről a lapról rendelt dolgok elkezdtek megérkezni, eddig 2 csomag jött meg 14 naptári napon belül, regisztrált küldeményként. (a link nem refid-s, ez az akciós oldal azonosítója)
aki még nem böngészett volna ezen az akciós oldalon, a lényeg hogy a 70% kedvezmény azt jelenti, hogy ha kettőt veszel, olcsóbban kapod a kettőt (együtt) mint amúgy egyet. nyilván olyan dolgok vannak, amiket feltétlenül el akarnak adni, de ha csak egy dolgot talál az ember, ami kell, már jó... -
Flashy
veterán
válasz baandii #35647 üzenetére
bocs, értem, átfogalmazom
szóval ez a szállítási mód két szakaszból áll, először egy lassabb szállítási móddal elhozzák valamely EU-s tagországba, ott valahogy beléptetik az EU-ba, majd onnan hozza a DPD (emiatt hozzád egy teljesen új, különálló, az EU-ból induló csomagküldésként jön ennek minden előnyével együtt). a DPD-nél viszont kikérik a csomagszámot már az elején, de náluk várakozó státuszban van addig, amíg a valós csomag tényleg meg nem érkezik hozzájuk hajón vagy vonattal - ez lehet 1-1,5 hónap is akár, de néha csak két hét. onnantól viszont általában néhány munkanap alatt nálad van, néha a kézbesítés napján még térképen is követhető a városodon belül (futárcégtől függ). -
Flashy
veterán
válasz KisApám #35686 üzenetére
GPS tuti nincs benne, szerintem azt akarják mondani hogy az alkalmazás (a neve Da Fit ) rajzol neked térképet (lent a kérdések-válaszokban kérdezte is valaki). a véroxigén meg vérnyomás meg csak valami random adat, a lépéseidből megsaccolja hogy mit csinálsz aztán számol egy értéket, nem is érdemes vele foglalkozni szerintem. egyébként ezek ellenére a maradék tulajdonságaival és ilyen áron az óra még nem is olyan rossz, csak nem tudom eldönteni, hogy van-e a képek között valódi fotó, vagy az összes renderelt kép, mert akkor viszont nézhet ki sokkal szarabbul is. annyi ilyen névtelen karkötőt-órát gyártanak, hogy ezeket a (nyugatabbra főleg) filléres dolgokat ritkán tesztelik, inkább csak poénnak...
-
Flashy
veterán
válasz szabi__memo #35883 üzenetére
99% hogy csak a felirat a különbség
-
Flashy
veterán
válasz Oravecz #36492 üzenetére
a szállításon azt érted, hogy még nem adták fel, vagy feladták de még nem ért ide? ha úton van és nem extra postával, akkor 2 hónapon belül még normális. (ez van.)
ha még nem adták fel, akkor egyszerűen töröltetheted a rendelést, de mi azt honnan tudnánk, hogy érdemes-e töröltetni? lehet hogy holnap feladnák, lehet hogy fél évig tologatják. kérdezz rá az ügyfélszolgálatnál (weboldalon a rendelésnél, vagy support@gearbest.com), néha több információjuk van a termékek érkezéséről.
btw: az utaláson azt érted hogy banki átutalással fizetted?[ Szerkesztve ]
-
Flashy
veterán
válasz huberpe #36795 üzenetére
de mi honnan tudnánk, hogy azt a terméket mikor tudják beszerezni és elküldeni? neked kell eldönteni, hogy mennyire fontos, mennyire volt olcsó. amíg nem adják fel, addig aránylag könnyen visszaadják a pénzt, főleg ha azóta felment az ára a terméknek... kérdezd meg tőlük, hátha többet mondanak. (support@gearbest.com, hviatkozz a rendelés számára)
-
Flashy
veterán
válasz ranlomadi #36803 üzenetére
Gearbesten általában amit eredetinek írnak, az az is, én aliexpressen jobban izgulnék, itt nem.
ha lehet raktárat (kiinduló országot) választani, akkor a modell/szín választó alatt lesz valahol, nézz meg a főmenüben a "LOCAL WAREHOUSE" alatt egy terméket, ott látszik. aminél nem látszik, nem lehet választani, vagy nem írják sehol, az alapból Kínából jön. az EU-ból újrafeladós postázási módokat az Összefoglaló írja szerintem, áfamentes, de lassú. néha nagyon.
a postázási módokhoz jelentkezz be és tedd kosárba a terméket, majd Check out, utána fogja a teljes listát megjeleníteni, itt keresd az EU-s shippingeket, simán a termékoldalon nem mindig jelenik meg. -
Flashy
veterán
válasz remi67 #36871 üzenetére
Google második találat
Shipping guarantee offers premium protection and safety for your valuable items during international shipping. We’ll reship your parcel at no extra charge if you have a valid reason to invoke your shipping guarantee policy. If you suspect your order cannot be delivered as addressed and you have not received confirmation of its return or refund after 4 weeks from the estimated delivery date, please contact us via our Customer Service CenterMáshogy állnak neki a kötekedésnek, ha elveszett a csomagod. Más prémium nincs benne, nem lesz más a csomagolás és a szállítási módtól ez független. A sima csomagot se tapossák meg szándékosan a GB postázói, a postaszolgálat meg nem tudja hogy te fizettél ilyet tehát ők se kezelik máshogy, szóval ez csak arra vonatkozik hogy ha tényleg elveszett (vagy hibás?) akkor talán kevesebbet kötekednek a GB-nál. Drágább dolognál bepipálnám magam megnyugtatására. Még a shipping guarantee policyt kéne elolvasni, hogy mik a feltételei annak, hogy jogosult legyél rá, mert azért bemondásra nem küldenek másikat.
-
Flashy
veterán
válasz cikasz #37011 üzenetére
néha van ilyen akció, hogy bizonyos termékekből ha X összeg felett vásárolsz, akkor lehetőséget kapsz egy darab (újabb összeghatárok elérése után több) másik terméket akciósan megvenni a külön listából. akciósan, de nem ingyen, ezért adja hozzá az árát. nem néztem most, de általában azok az addon termékek annyiért meg is vásárolhatók simán, vagy eleve olyan termékek, ami olcsón sem kell
-
Flashy
veterán
válasz tibz03 #37043 üzenetére
az alsó számot a DPD követője ismeri. majd ha beérkezik hozzájuk a csomag, elindul a követés, egyelőre csak a számot kérték ki a majdani csomagodnak. ez EU-ba beutaztatós csomag, általában addig semmit nem tudsz róla, amíg be nem léptetik valahol valahogy. ez akár 2 hónap is lehet, de utána már kb 1 hét és nálad lesz.
-
Flashy
veterán
a Banggood topikban is csak a snatch megy, meg a posta nyivákolás, de akcióról, termékről semmi. ezek szerint a GB-ről tényleg nem rendel senki, mert még "mikor jön a csomagom" is csak ritkán van. érdekes mert nekem volt egy időszak, amikor csak Gearbest, de mostanában inkább Banggood (meg persze aliexpress az apróságoknak).
-
Flashy
veterán
válasz Blaise #37137 üzenetére
igen, láttunk már ilyet. a csomagot elindították Európa felé valamilyen módon, a DPD-nek szóltak, hogy majd jön. és jelenleg ennyit lehet róla tudni. ha beér az EU-ba és a DPD-nek odaadják, majd akkor indul el ez a szám, onnan kb 1 hét és nálad van. ez a szállítási mód ilyen, ez az ára az áfamentességnek. ha tényleg csak január 21-én indították el Kínából, akkor még csak 1 hónap telt el a láthatatlan utazásból, akár még egyszer ennyi is lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Túraautó topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Erősebb szettet kapott a Realme 10 5G
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen