- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rostiron
őstag
válasz ptesza #12734 üzenetére
Szia.
Megjött a válasz:
Thank you for very much for your order and also for kindly bringing the issue to our attention.
We wish to apologize for the difficulties you have been experiencing regarding the functionality of your device.Please try the following steps to solve the problem:
1. Check whether the audio and video cables are securely connected;
2. Call the local digital TV service hotline for support to:
(a) Confirm that the user's local cable network signal quality is good;
(b) Confirm the front-end network parameters of the digital TV is adjusted or not;
(c) Confirm the current broadcast channel is encoded channel or not, and whether the user license has expired.If the problem still exist,please feel free to contact us again.
Please send us clear picture or video of the defects in good lighting.Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.
If the video is too large,please send it to this email support@gearbest.comPlease kindly review our warranty here : http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html
Thank you for your understanding.
Csináltam egy videót,de 54 MB lett. Meg kéne írni nekik, hogy nem a kábelekkel, meg a tv szolgáltatóval van a baj, hanem nem kapcsol be. Csak pirosan világít a led.
Ha e-mail be küldöm a videót gondolom hivatkozni kell a ticket számára ?
Ha feltöltöm valahova és csak a linket küldöm ???[ Szerkesztve ]
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs