Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zacci

    aktív tag

    válasz Silent77 #18142 üzenetére

    Azert, mert eddig megbizhato volt a Gearbest. Mostanaban kezdett elqrvulni, linkeskedni, akadekoskodni es hazudni.
    Koszonom a felajanlasodat, de ha ok nem tudnak semmit a csomagrol, akkor te sem fogsz tudni, hacsak nem vagy Gearbest alkalmazott. Bar akkor sem, mivel a supportnak sincs fogalma a csomag holleterol.
    Szoval nem ertem mit erolteted ezt a rendelesi azonositot ? Miert kene megadnom ?

    Nem a szallitasi idovel van bajom, bar a hozzaszolasok alapjan ezt a 10-25 napot sem fogjak tudni tartani.
    Azzal van bajom, hogy az elso tracking szerint a szallito meg meg sem kapta a csomagot, pedig eltelt mar 12 nap.
    A support azt kerte varjak 5-7 napot, vagyis 7 napot. Semmi gond, de nagyon remelem, hogy nem az derul ki 7 nap mulva, hogy jajj fel se adtak a csomagot, vagy hogy jajj idokozben elfogyott, nincs raktaron (erre mar sajnos volt pelda szinten az utobbi idoben), mert akkor kicsit felrugom oket.
    Nem szeretem, ha hazudnak. Ismetlem, kifizettem az arut, nem kavicsokat adtam erte, hanem ropogos (nem hamis) amcsi dollart. En korrekt modon jartam el. Nem baxtam at oket, ok se tegyek.
    Ha kerdezem oket akkor valaszoljanak a kerdesemre, ne tereljenek. Nem vagyok adoellenor. Csak szeretnem tudni az igazat.
    Az idohuzast azt gyonyoruen kimaxoltak. Naponta 1x valaszolnak, mind1 mikor irsz nekik. Mintha a marsrol uzengetnenk egymasnak. Ido kell mire oda er es vissza.

    Es tovabbra is ez a bajom:

    06.08.2017
    09:22:47

    The track code is added to the database Track24.ru for automatic monitoring.
    Probably, the parcel has not been shipped.

Új hozzászólás Aktív témák