Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szmyky

    aktív tag

    válasz Masooo #25406 üzenetére

    Ha valami nem érkezett meg 1,5 - 2 hónap alatt első lépésben nyitsz egy "Ticket" -et a Gearbest felületén.
    Angol, magyar, spanyol orosz egyszerű szerkezetű tőmondatokkal, (gondolva arra, hogy ezt valószinűleg fordítóval fojgák lefordítani) illedelmesen elmondod a bajod, hogy szeretnél full refundot.
    Ha nem tudsz megállapodni velük, akkor lépsz tovább a Paypal felületére és ott is leírod mi a gond, de ehhez minimum teljen el (szerintem) 2,5 - 3 hónap.

    Ha valami hibás, akkor videózd, fotózd le és kérd el a címet, hogy hova küldheted vissza! Ha teljes visszatérítést akarsz és drágább cuccról van szó, akkor általában vissza kell küldeni! A paypal 9.500 Ft -ig visszafizeti a postaköltséget, ha jelzed nekik, hogy visszaküldessz valamit, amit paypal- lal fizettél. 1 évben 12x van rá lehetőséget.
    Ha nem akarod visszaküldeni és nem 10-20dolcsis dologról van szó, akkor csak részleges visszatérítésre számíthatsz.
    De ezt az ügyet is illik első körben a GB saját felületén "Ticket" formájában jelezni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák