Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andrisbandi

    őstag

    válasz A214 #28201 üzenetére

    A Paypalon is cigánykodni fognak.
    Hárítanak, hazudoznak, megpróbálnak kibújni a felelőség alól.

    Nem szabad komolyan venni őket, és felidegesíteni magad.
    Kell rá ügyet indítani a Paypalon.
    Ott valamit megint ajánlani fog a Gearbest.
    Ha nem tetszik az ajánlatuk, kérni kell a paypalos döntést.

    A paypalos felületen kötött GB-es alku sem feltétlenül lesz egy sikersztori.
    Pl a GB behazudik egy részleges visszatérítést, és türelmedet kéri... akkor lehet csak az időt akarja húzni, h automatikusan bezáródjon a PP-os reklamálás.
    - A kért idő lejárta után ébernek kell maradni, és utána Paypal-os döntés kérni, majd ők kiverik a GB-ből.

    Jó dolog, h a Paypal vissza szerzi az ember pénzét, de azt is bele kell kalkulálni, h a Gearbestnél ezért fekete pont jár. Több ilyen reklamálás után bannonják a vásárlót. Szerintem jogosan, mert valamilyen okból nem tudnak egymással üzletelni. Az, h kinek a hibájából nem szempont, mivel az eredményen nem változtat.
    - Ezért nem szokott az ember a kisértékű vacakokért szólni.
    De ha már ott tart valaki, h több nagyértékű dologból is sz4rt küldött a GB, és nem akarja megtéríteni a kárt, akkor bizony érdemes lehet a PP 180 napos védelmét igénybe véve minden hibás teljesítést megreklamálni, mivel úgyis ki fog tiltani a Gearbest.

    【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

  • cidalain

    veterán

    válasz A214 #28201 üzenetére

    Ez független a problematol.
    Válaszd az A-t, küldenek linkeket, és review-t kell írni őket fenyezni. Cserébe kapsz 300 pontot értékelésenkent (3-at szoktak kérni azaz 900 pont zsebelheto)

    >> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

Új hozzászólás Aktív témák