- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tahepa
senior tag
válasz Outlander #3073 üzenetére
"After 5 succcessful orders, Gearbest failed to deliver my last 3 orders! I have been dealing stupidly with their customer servisse who has been asking me to wait... wait and wait again.
First failure, from August, got repeated... but failed again!
Will never ever spend a single dólar/euro on this anymore.
To be avoided!""Shipping sucks, communication sucks and if you have a problem, all they do is stall and run you around until you give up. Pay through Paypal and if there is a problem contact Paypal immediately to get a refund otherwise you will be stuck with a store credit at a store you never want to shop at ever again."
"SCAM! Stay Clear! The only way to get your money back is through PayPal. Do not trust lilly l. It's just a stalling tactic. File a claim with PayPal or your credit company and stick with it."
"Order # W1502131215213611
Ticket # T15080310809
Bought a smart phone in Feb. 2015, 5 months later the screen stopped responding. Opened a claim with a ticket # early August 2015, I was promised to get it repaired or a refund if I send them back the phone. Phone was sent right away and three weeks later and after several emails trying to get an update, they confirmed they received my phone and that they will repair it in a few days and send it back to me with expedited shipping. Now it is the 2nd. of November, 2015 and three months since the start of this issue I cannot get them to respond to my emails, I did not get back my phone nor a refund as they originally promised. End result: LOST MY MONEY AND MY PHONE."...etc.
Na akkor lehet rendelni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- EA Sports WRC '23
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen