Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szmyky

    aktív tag

    válasz cidalain #31250 üzenetére

    Ebben egyetértek veled.
    PayPal vitátában csak 2-3 hónapos "megnemérkezés" esetén gondolkodjunk szerintem.
    Addig ott a ticket a GB felületén, ott el lehet ütni a szabadidőnket.
    :)

  • imis

    senior tag

    válasz cidalain #31250 üzenetére

    Hónap elején azt írták a ticketben, hogy 6-án jelentkezzek és intézkednek. Hatodikán azt írták, hogy 23-án jelentkezzek és intézkednek.
    "We would like to do our best to assist you.
    Please contact us on September 6, 2018.
    We are keen to help you in any way.
    Best Regards
    Grace_Mei"

    Nos a tegnapi ticket mellett indítottam a paypal vitát (a lényeg, hogy 30 napja áll Feuchtban a cucc, vagy a tracket hordozó boríték)

    Ma két ellentétes választ kaptam a ticket-ben és a paypalon:
    (tanulságképpen, hogy mennyire csak időhúzás, bármit is ígérnek /ez egy 220$-os vita/)

    Ticket:
    Dear Imre,
    Thank you for your valuable feedback.
    We would like to do our best to assist you.
    We have contacted shipping company to check it for you, but we do not receive any result.
    As for a compensation,we can refund you 30 USD on your GB wallet.
    Once we receive any result from shipping company, we will resolve your issue soon.
    We are keen to help you in any way.
    Best Regards
    Grace_Mei
    GearBest Customer Service
    http://www.GearBest.com/

    Paypal:
    Dear Valued Customer,
    Thank you for contacting GearBest.
    We shipped your parcel on July 25, 2018. Therefore your delivery deadline will expire on September 23,2018.
    For the date of Sep.6,2018.It was because that we were contacting the shipping company and that was the date we received the result from them.
    Your parcel is still within the deadline.
    However a small percentage of orders can take between 1-2 months to arrive due to extreme weather conditions, public holidays and other extenuating circumstances. This is beyond our control and we kindly ask that you wait patiently for your order to arrive.
    We will offer you a solution for your case once we reach this date.
    Should you require additional assistance, please feel free to reply to this message directly.
    Thank you for your patience.

    Best Regards,
    Amber_Deng
    GearBest Customer Service
    http://www.gearbest.com/

    Megjegyzem, egy kérdés motoszkál bennem megértve, hogy nem biztos, hogy a gb-n múlik a szállítás gyorsasága:
    Ha akarna a gb, minden feucht elakadásnál 6 nap után indíthatna keresést (nem 60!), ugye a vevőkért mindent! Milyen érdeke van abban, hogy ezt a helyzetet fenntartja. Lehet, hogy így jó neki ahogy van?
    "Wenn sich der Sendungsstatus seit mehr als 6 Arbeitstagen nicht mehr verändert hat, können Sie im DHL Geschäftskundenportal eine Nachforschung beauftragen. "

Új hozzászólás Aktív témák