Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Outlander

    őstag

    válasz bul07 #4183 üzenetére

    Akkor beszéld meg a supporttal... ide leírtad, tudomásul vettük, ha lenne link is, akkor tudnánk h melyik ez pontosan, ami még sem olyan amilyennek kell lennie...

    De tőled pl nem olvastam naponta, h ma sem jött meg, még ma sem jött meg, még ma jött meg... most meg jött, de nem tetszik, mint csinájak... most ezt csináltam, de ők azt csinálják... most megint írtam de nem azt hanem izé, meg hozé, most ők azt akarják csinálni, akkor én ezt csináljam vagy azt, és ha nem úgy csinálom hanem így, akkor ők vajon úgy csinálnak ahogy én gondolom h csinálnának?! stb ...

    Számomra ez valahogy fura.... oké h leírja valaki okulásként (sőt el is várt) h mikor rendelte, mikor érkezett, és a review az adott eszközről.... de miért kell minden egyes mozzanatot kispammelni? :F
    Ez 1 ember és a gearbest harca... :DDD
    A supportnak és/vagy a paypalnak kell írni/sírni/rimánkodni.... mi itt mit tudunk csinálni?

    [ Szerkesztve ]

    Work until You no longer have to Introduce Yourself.

Új hozzászólás Aktív témák