- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
AaronOS
tag
válasz AaronOS #28361 üzenetére
Most néztem, hogyha jelzem nekik ticketben, hogy rossz a cím (ékezetek vannak benne) akkor a rendelésem megáll (order stop).
Ez mit jelentene? Az egészet törlik és rendeljem újra? Mert kuponnal volt vásárolva és a kupon jelentős csökkentést ért. Illetve pénzzel akkor mi lenne? Milyen hamar kapnám vissza az eredeti rendelés összegét?[ Szerkesztve ]
So Long, and Thanks for All the Fish
-
zacci
aktív tag
válasz AaronOS #30782 üzenetére
Hi,
Nekem Juli 5. ota Angilaban van a csomag es pont ua. irja mint neked. Eleg egyertelmu, hogy elloptak hazon belul, vagy annyira balfaxok, hogy nem tudjak tovabb kuldeni.
En mar irtam a DPD-nek es a GB-nek is es kertem egy nyomozast az ugyben, mert egyertelmu h valami problematika van. Ha Angliaba er a csomag, akkor onnan 2 napon belul tovabb kell indulnia. 20-bol 19x ez tortent.
A DPD-nek egyelore halvany fingja nincs arrol hova is tettek a csomagom...
Felesleges megvarni a 60 napot, csak magadat szivatod vele. Verd az asztalt mind2 oldalon! -
zacci
aktív tag
válasz AaronOS #30817 üzenetére
Hi,
Az Angol DPD-nek irtam, leven ott akadt el a cucc. A magyar DPD annyira szerencsetlen, hogy eszembe sem jutott rajuk irni. Egyebkent is azt mondanak, hogy nekik ehhez semmi kozuk, ok is annyit latnak mint en.
Szal irtam az Angol DPD-nek, irtak hogy nagyon sajnaljak es bekertek adatokat, irtam a GB-nek, irtak, hogy nagyon sajnaljak es ok is inditottak allitolag egy nyomozast. Legalabbis ezt kamuzta mind2 fel. Persze miutan a GB is elinditott egy allitolagos nyomozast, azota a DPD-nel se kep se hang. Mar ott tartok, hogy minden nap megirom ugyan azt a szoveget, de no reaction. Ezek most vagy nem ernek ra valaszolni, informacioval szolgalni, mert mar mindenki az en csomagomat keresi, vagy ugy vannak vele, hogy kiesett utkozben az autobol es vagy ellopta valami dpd-s jomunkas ember, igy inkabb melyen khussolunk.
Jovo heten nyitom pp-nel a disputot es megirom, hogy egyik fel sem csinal semmit, meg a levelekre sem valaszol, ugyhogy ezek csalok es kerem vissza a penzem. Ha nem adja a pp a penzem, akkor azok is ugyan olyan trogerek, mint a GB es a DPD paros.
A GB szinvonala az utobbi honapokban erosen leromlott, ellenben az araik neha megduplazodtak. A potozasi rendszer egy vicc. Direkt discount-ba teszik az osszes arut, hogy ne tudd ervenyesiteni a pontjaidat, ami meg nem discount aru, az meg x2. Onnan meg pontozhatsz, max. normal aron kapod meg, ha egyaltalan megkapod, es nem hagyjak (lopjak) el a DPDnel utkozben.
Nyilvan a GB beszedi a DPD-tol az aru erteket (mivel minden DPD csomag alapbol biztositott), majd nagylelkuen felajanljak, hogy ha kifizetem a cucc felet, akkor ujra kuldik.
Majd okulas keppen megirom a vegkimenetelt. -
faresz5
senior tag
válasz AaronOS #31445 üzenetére
Nem írtak nekem semmit, még a szokásos 50%-t sem. Csak a csomagkeresésre kértek időt, de azt se tartották be. Mivel kész tények elé voltak állítva így nem volt nekik csiki csuki. Paypalra se írtak semmit. Világosan látszódott a levelezésünkből,hogy én mint vevő mindent megtettem, ők mint eladó, és a csomag sorsába befolyással bírók meg semmit.(én nem kerestethetem a csomagot csak a feladó.)
Nem szabad rájuk hagyni. Természetesen ha valami csoda folytán megkapnám a csomagot visszafizetem neki. De még a dpd szerint is annak meszeltek. -
viktorhu
veterán
válasz AaronOS #31514 üzenetére
Nagyon béna, hogy nem járnak utána ennek a dolognak, nagyon sok csomag elvész ott, és ők mint nagy vevők tudnának nyomást gyakorolni. De valószínűleg nem tudnak, mert ők ott nem léphetnek fel Gearbestként mint feladó, és nem is akarják magukra irányítani a figyelmet, mert akkor buknák a vámmentes behozatali módot, ahogy az előzőt (francia posta) bukták korábban, amikor a hatóságok figyelme ráirányult a módszerre.
-
FerdiN
újonc
válasz AaronOS #31559 üzenetére
No tegnap lezárult a PayPal-nél nyitott reklamációm a meg nem érkezett Amazfit Stratos miatt. A korábbi Gearbest által felajánlott 96 Dolláros visszatérítés lehetőségét is elvesztettem, mert a PayPal a Gearbest javára döntött. Indoklás: "Az eladó által megadott érvényes követési adatok." Ennyi. Na erre mit lehet lépni? (Természetesen nem kaptam meg a terméket, a DPD tracking szerint most is In transit (Hinckley).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hobby rádiós topik
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs