- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- MIUI / HyperOS topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
yossarian14
tag
válasz
Savageboy #33407 üzenetére
Én november 25-én rendeltem a kínai ROM-os 4/64GB-s verziót. Nekem december 12-én feladták a csomagot. Bár igaz, hogy én szorgalmasan minden nap nyomogattam a 'Dispatch faster' gombot az oldalon (amiről meg voltam győződve, hogy semmi hatása nincs
), illetve egyszer ticketet is nyitottam, hogy miért nem adták már fel akkor, amikor eredetileg kiszállításra írták a termék oldalán. Akkor azt írták, hogy a beszállító nem számított ennyi rendelésre és késésben vannak, de megígérte, hogy az én rendelésemet előre veszik (itt megint nem gondoltam, hogy tényleg így lesz) és kapok GB pontot is a kiszállítás után kárpótlásként.
Úgyhogy ha szeretnéd felgyorsítani a folyamatot, akkor érdemes lehet írni nekik normális hangnemben. Arra kell figyelni, hogy első körben egy robot választ kapsz, utána arra még legyen egy válaszod, amiben megint csak normális hangnemben kifejezed a csalódottságod.
-
válasz
Savageboy #34065 üzenetére
Na, ma - közel 2 hónappal a fizetés után - már nem is hitegetnek azzal, hogy valaha lesz újra készleten a rendelt termék, csak a cserét ajánlották fel. Meg a jó édes...
Soha többet értékesebb holmit tőlük... 2 hónapig ülnek a pénzen és hitegetnek folyamatosan, most legalább majd árfolyambukóval kérhetem vissza a pénzem, hogy újra megrendeljem a kinézett terméket a Banggoodról ~10$-ral drágábban. Arról nem is beszélve, hogy rokonoknak intézem a rendelést szívességből, mert ők nem értenek hozzá, nagyon örülnek bizonyára a negyedéves várakozásnak...
-
válasz
Savageboy #34067 üzenetére
Egyébként a "kedves" ügyintézők a GB-nél el is olvassák amit írok nekik, vagy csak egy kezdetleges AI-val beszélgetek?
Csak azért, mert két különböző ticketben is leírtam már nekik, hogy az eredeti számlámra kérem vissza a pénzt, de mindenáron a GB walletet erőltetik (persze, hogy csak náluk tudjam elkölteni, aha még mit nem...
).
Most harmadjára is leírtam nekik, hogy Paypalra refundoljanak, kilátásba helyezve, hogy amennyiben nem képesek megérteni ezt az egyszerű kérést, akkor megyek a legközelebbi Erstébe chargebacket indíttatni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen