- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
VK Jud
friss újonc
Tanulságok - de mi a megoldás?
Gearbest-ről rendeltem egy adag karácsonyi kütyüt november elején. Két hét után írtam nekik, hogy mikor postázzák, válasz: hiány van, nem tudják postázni csak várhatóan december végén.töröltettem a rendelést, és teljes pénzvisszafizetést kértem.November 27. óta várom, hogy visszautalják a pénzem, több tucat emailt váltottam velük, és a hivatalos emailező rendszerükön keresztül is folyamatosan reklamálok nekik. Mindig azt írják, várjak még egy kicsit.
A másik rendelésem egy telefon volt, szintén nov. elején. Black friday-ára lehetett, mert nagyon jó vételnek tűnt. Folyamatosan kérdeztem őket, mikor adják fel. Arra hivatkoztak, hogy nincs raktárkészleten, nem is lesz karácsonyig. Én vártam, mondván, ha nem karácsonyra jön meg, túléljük (habár ajándéknak szántam). Január eleje óta is folyamatosan hitegetnek, miközben folyamatosan árulják, hol leárazva, hol teljes áron. Hiába reklamálok mindenféle felületen, próbálnak lebeszélni róla - miközben azt mondják, lesz - vagy hogy mondjam le a rendelést, majd visszafizetik a pénzt. Persze nem hiszem, hogy visszafizetnék, hiszen várok egy másik törölt rendelés visszafizetésére is.Kérdésem, hogy ilyenkor mi a teendő? -
VK Jud
friss újonc
Pont nekem is ez jutott eszembe a Gearbest-ről:nagy mocsok lett! Senki ne rendeljen onnan!
Gearbest-ről rendeltem egy adag karácsonyi kütyüt november elején. Két hét után írtam nekik, hogy mikor postázzák, válasz: hiány van, nem tudják postázni csak várhatóan december végén. Töröltettem a rendelést, és teljes pénzvisszafizetést kértem.
November 27. óta várom, hogy visszautalják a pénzem, több tucat emailt váltottam velük, és a hivatalos emailező rendszerükön keresztül is folyamatosan reklamálok nekik. Mindig azt írják, várjak még egy kicsit.
A másik rendelésem egy telefon volt, szintén nov. elején. Black friday-ára lehetett, mert nagyon jó vételnek tűnt. Folyamatosan kérdeztem őket, mikor adják fel. Arra hivatkoztak, hogy nincs raktárkészleten, nem is lesz karácsonyig. Én vártam, mondván, ha nem karácsonyra jön meg, túléljük (habár ajándéknak szántam). Január eleje óta is folyamatosan hitegetnek, miközben folyamatosan árulják, hol leárazva, hol teljes áron. Hiába reklamálok mindenféle felületen, próbálnak lebeszélni róla - miközben azt mondják, lesz - vagy hogy mondjam le a rendelést, majd visszafizetik a pénzt. Töröltettem a rendelést, mire aztz írják, nem tudják visszautalni a pénzt! Mindenféle blablával magyarázzák, úgyhogy most mehetek be a bankomba, hogy visszaszerezzem a pénzemet!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Politika
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen