- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letiltás - hogy is van ez?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
Dollártól eltérő devizában vásárolt már valaki a Gearbest-en?
Mivel szabadon választható az oldal tetején, hogy milyen devizában mutassa az árat, így gondolom fizetni is lehet nyugodtan bármelyikkel a felsoroltak közül.Egy Chuwi tabletet akarok venni EU raktárból. Dollárban 26200 körül van az ára, euroban 25400, míg brazil realban 24800 forintra jön ki. Van valakinek tapasztalata a témában?
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Outlander #3443 üzenetére
Bocsi, de annak nincs realitása amit írsz.
Ha azt írtad volna, hogy real>dollár>forint konverzió történik, akkor az logikus. (Visa kártya esetén, ami dollár elszámolású. Mastercard esetén real>euro>forint)
Azonban én a hivatalos Visa kalkulátorral számoltam, amiben szerintem már benne van a kettős konverzió is, így jött ki az az 1400 forint különbözet ahhoz képest, mintha dollárban venném meg a terméket.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Outlander #3445 üzenetére
Miért forgatod a szemed? Amit írtál, az logikátlan. Az hármas konverzió lenne, (real>dollár>euro>forint) ahol az euronak semmi szerepe nincs, mert a Visa kártyák dollár elszámolásúak.
Nem mondom, hogy az én elképzelésem jó, de a tiéd biztosan képtelenség.
(#3447) Avicularia: Úgy tudtam minden Mastercard EUR kártya.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Outlander #3450 üzenetére
Értsd már meg, hogy a te válaszod nem valós! USD>EUR váltás nem történik.
Azért kérdezek, mert nem vagyok benne biztos, de egy olyan logikát nem fogadok el, ami totál képtelenség.
A végén valószínűleg kipróbálom a dolgot, csak még nincs EU raktáron az a Chuwi amit én szeretnék.Az erőltetésről meg annyit, hogy találkoztam már párszor a hozzászólásoddal egy bizonyos topikban és te vagy az, aki akkor is ragaszkodik az igazához, ha nincs igaza. (Most lehet szemet forgatni. )
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Megkérdeztem az Erste bankot, hogy rövidre zárjuk a meddő vitát.
Részben volt csak igazam. Az Erste VISA kártyák EUR alapúak, nem USD alapúak.
Azonban (legalábbis az Erste banknál biztosan) a VISA váltja saját árfolyamán az összeget és real>euro>forint konverziót csinál, majd az Erste felé már csak a forint összeget adja meg. (Az általam korábban linkelt kalkulátor valós összeget mutat.Tehát jó üzletnek tűnik brazil realban fizetni.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Outlander #3471 üzenetére
A nagy blődséget amit állítottál ezzel akarod igazolni?
Közben egy fórumtárs megírta privátban, hogy Gearbest-en nem járható út a BRL-ben történő vásárlás, mert végül dollárban könyvelnek, de másik kínai webshopban igen. Szóval az elképzelés működik és elég nagy összegeket lehet vele megspórolni egy jelentősebb vásárlásnál.Csak a vita kedvéért kérlek ne folytassuk az off-ot.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Outlander #3475 üzenetére
Félreértettem az előző hozzászólásod, elnézést kérek.
Mivel írták, hogy a kiírt árak csak tájékoztató jelleggel szerepelnek és dollár alapú az elszámolás így a kör bezárult. Nem azért, mert a kettős konverzióval nem járnál jobban, hanem azért, mert mindenképp dollárban számolnak.
Az, hogy más devizában fizetsz az járható út ahol van erre lehetőség.Itt sem teljesen fekete-fehér az ügy, gyanítom, hogy a Mastercard és a VISA elszámolás különbözik.
Leírom egy személyes példában, de ez itt már nagyon off.Vásároltam az angol Sportsdirect-en és forintot választottam fizetőeszköznek. Később egy magasabb összeg lett lekönyvelve, mint amit jóváhagytam a rendelés elküldésénél. Miután megreklamáltam a dolgot, küldött az Unicredit egy hivatalos válaszlevelet, hogy a Mastercard mindig abban a devizában végzi az elszámolást, ami annak az országának a hivatalos pénzneme, ahova adott eladó cége be van jegyezve. Ezért hiába vásároltam elvileg forintban, a következő konverzió történt: GBP>EUR>HUF. Azóta mindig inkább a VISA kártyámmal (Erste) vásárolok ott, és ha forint a végén fizetendő összeg, akkor mindig ugyanannyit fizetek, mint amit jóváhagytam. A számlán is sima forint vásárlás szerepel, nincs árfolyam feltüntetve.
Hogy ez az Unicredit, vagy a Mastercard hülyesége volt-e, azt úgysem fogom megtudni.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Reklamáltam egy hibás drónt a Gearbesten és készítettem videot is a reklamációhoz, de 120 MB, így nem tudom feltölteni a 2 megás limit miatt. To hová szoktátok feltölteni? Azt tudom, hogy a Youtube tiltva van Kínában. Első körben elküldtem videó nélkül és írtam, hogy adják meg hogy hová töltsem a videót, de csak a sablon szöveget küldték vissza, hogy töltsek fel képet, vagy videót ami nem nagyobb 2 MB-tól.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Silent77 #4572 üzenetére
Egy hete megreklamáltam egy elektronikai cuccot, meg is lepődtem, mert az volt a válasz, hogy küldenek másikat, a problémásat megtarthatom. (50USD).
Volt nagy meglepetés, örültem neki, hogy az itt olvasott negatív tapasztalatok után velem korrektek voltak. . Azt írták, hogy sima levélként küldik. Hoppá, gondoltam az úgy nem lesz jó, nekem legalább egy TN kellene hozzá, mert ha nincs semmim, akkor nyugodtan állathatják, hogy feladták a cserét. Rákérdeztem, hogy kapok-e TN-t, azóta nem írnak. Ez volt 6 napja. Írtam még nekik két üzenetet, majd ma nyitottam egy PayPal dispute-ot. Jobb lett volna békességben megoldani, mert így biztosan nem küldenek újat, esetleg, ha visszaküldöm a problémásat, de van egy olyan érzésem, hogy nem igazán gondolták komolyan első körben sem, ha azóta nem hajlandóak semmilyen üzenetre válaszolni.(#4570) beg: Végül feltöltöttem Google Drive-ba, ha nagyon akarják, akkor meg tudják nézni.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz tibcsi0407 #4691 üzenetére
Megmutatod, hogy hogy tudod te ebből kitalálni?
Véleményem szerint a TN-ből egyik oldalon sem tudod visszafejteni az adatokat. Max a legutolsó státusz mutatja a települést, de sem név, sem utca, sem egyéb adat nem látható.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Outlander #4700 üzenetére
Értem.
Mivel akkora feneket kerített a fórumtárs a dolognak, így azt hittem minden posta TN-jét visszafejteni tudó megoldása van, ezért írtam, hogy publikus megoldás biztosan nem létezik.
(#4703) tibcsi0407: A Gearbest topikban eszembe sem jutna egy ilyen dologra rákeresni.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
15 nap után előkerült a Duni, aki a reklamációm kezeli a GearBestnél.
Újra azt írja, hogy elküldik ingyen a csere terméket, ráadásul EU warehouse-ból, hogy ne kelljen áfát fizetnem.
Kíváncsi vagyok mi lesz a dologból, de egyelőre nem zárom a PayPal case-t.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Azt írta a Gearbest, hogy addig nem tudja küldeni a csere terméket, amíg nem zárom a PayPal case-t.
Vajon be merjem vállalni, hogy lezárom és mégsem küldik? Mivel két hétig nem válaszoltak a leveleimre a PayPal case előtt, kicsit elvesztették a bizalmam. Gondolom a PayPal-en nem nyithatom újra, ha egyszer már lezártam. Megoldás lenne, hogy visszakérem a pénzem, de nagyon akciósan vettem a terméket amit most elvileg kicserélnének, szóval ugyanazon az áron nem tudnám megvenni.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Outlander #4818 üzenetére
Pontosan ez a nagy problémám.
Ha nem tűntek volna el 15 napra, akkor nagyobb lenne a bizalom. Ráadásul az is probléma, hogy szinte biztosan úgy fog dönteni a PayPal, hogy küldjem vissza a terméket a full refund-ért, szóval sokkal jobban járnék, ha állnák a szavukat egy PP case lezárás után.
Írtam most a Gearbest customer service-nek, hogy garantálják-e, hogy elküldik, ha zárom a PayPal case-t.
Kíváncsi vagyok mikor írnak vissza. Persze tudom, hogy igen lesz a válasz, csak arra vagyok kíváncsi, hogy egyáltalán jön-e válasz? Szerintem most zárom és ha inkorrektek lesznek akkor a következő vásárlásom során nem regisztrált postázást választok és én is inkorrekt leszek...21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Dluinet #4820 üzenetére
Ez rendben is lenne, ha a PayPal case-be írnák bele, hogy nyoma legyen.
De csak a saját ticket rendszerükön keresztül írnak bármit is, a PayPal case-re semmit nem válaszolnak, holott 15-én lejár a határidejük. (már eszkalálva van az ügy).
Ha a PayPal case-ben megírták volna, hogy elküldtük a cserét, itt van a TN, kérjük a PayPal-t az ügy zárására, akkor kizártnak tartom, hogy a PayPal visszaadná a pénzt a vevőnek.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Nálam megérkezett a termék, csak probléma volt vele. Nem volt használhatatlan, így gondoltam 5-10 dollár kárpótlást kapok. Aztán első szóra azt írták, hogy küldenek cserét ingyen és megtarthatom a problémás készüléket. (50 USD)
Ezután eltűntek 15 napra, majd két nappal ezelőtt újra jelentkeztek, hogy akkor küldenék a cserét, de zárjam a PP case-t. Itt tartunk most.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Tegnap lezártam a PayPal case-t, miután a Gearbestes csajszi esküdözött, hogy nem kell izgulnom, küldeni fogják a cserét. Sok mindent nem veszthetek, mert a PayPal case-ben mindössze egy 5$-os refundot ajánlottak, szóval most inkább kockáztatok.
Most kiderül mennyire lehet bízni a szavukban.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Sajnos egy kicsit körülményes az ügy, mert tesóm vette a fiamnak karácsonyra és ő nem akar ezzel foglalkozni, így az ő account-jával kell intéznem.
Kb. 10 feltöltést követően nem megy egy (néha két) motorja. Nem kértem vissza az összes pénzt, írtam neki, hogy küldjön egy csere motor szettet, de nem hajlandó válaszolni már pár napja. Nem egy veszett összeg a motor, szóval rendelek bele másikat nem várok rá, de azért megpróbálok belőle kivasalni egy szettet.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Nekem egyik rendelésemnél sincs.
Ha jól láttam, akkor a my order > operation mezőben kellene lennie a gombnak, de nekem ott nincs semmi.Update: Érdekes, a tesóm accountjával belépve neki ott van. Lehetséges, hogy a Expedited Shipping opcióval EU warehouse-ból vásárolt termékekre nem érvényes, mivel ezeknek a kézbesítési időpontját a DHL honlapján maguknak is le tudják ellenőrizni, akkor meg minek fizessenek érte.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ugyanezt a sablon szöveget kaptam én is. Ha emlékszel írtam, hogy nekem 2 dollárt ajánlottak fel. Hiába írtam, hogy akkor küldjenek egy új motor szettet hozzá, abba sem ment bele. És az sem érdekelte, hogy beígértem a PayPal case-t. Mivel visszaküldés nélkül szerintem a PayPal sem fog nekem nagyobb összeget megítélni, így szerintem elfogadom és ráfizetve pár dollárt, veszek egy garnitúra motort.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Tomace91 #5089 üzenetére
Két héttel ezelőtt írtam én is ide a topikba egy ugyanilyen "zárd le a claim-et, addig nincs csere" üggyel kapcsolatban. [link]
Nekem egyelőre nem oldódott meg az ügyem, így biztosat nem tudok írni. Lezártam a case-t, majd írtam nekik. Az a válasz jött, hogy egyelőre nincs nekik raktáron olyan termék, várjak egy hetet. Vártam egy hetet, de továbbra sincs. Azonban folyamatosan nézem én is a készletet és valóban out of stock az EU raktárban, szóval nem tudom azt állítani, hogy az időt húzzák. Két napja írtam nekik és másnap vissza is írtak.
Két megoldást javasoltak:1; Várok még kb. egy hetet, hogy legyen nekik raktáron.
2; Választok egy másik terméket és a különbözetet rendezzük. (ha olcsóbb a cucc, akkor ők fizetnek vissza, ha drágább, akkor én.)21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ahogy írtam korábban, volt egy ilyen ügyem is, csak nekem 1.5 dollár helyett kettőt ajánlottak. A szöveg ugyanez volt és én is azt sérelmeztem, hogy nem elpusztultan érkezett, hanem félreraktam karácsonyig és pár repülés után az egyik motor nem ment. Így szerintem sem alkalmazható a 45 nap. (bár én belefértem a 45 napba, de így sem akarták elfogadni a reklamációt.)
Mivel motorcserével megoldódik az ügy, így végül elfogadtam a 2 dolláros visszatérítést, mert nem akartam pár dollár miatt PayPal case-el vacakolni, visszapostázással meg végkép nem akartam bajlódni.
Ez 20-án történt, egyelőre még nem érkezett meg sem a pénz, sem a pont.Illetve írtam nekik, hogy ha már az ügy megoldása érdekében lezárom a ticket-et, akkor annyit legyenek kedvesek segíteni, hogy linkeljék be, hogy melyik motor kompatibilis az én drónommal. Hát magasról tettek a fejemre, nem írtak rá semmit és zárták a ticket-et, megírva, hogy 3-5 munkanapon belül megkapom a refund-ot.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Outlander #5495 üzenetére
Mielőtt nagyon egyoldalúra sikerülne az eszmefuttatásotok...
A topikgazda első körben azért volt figyelmeztetve, mert folyamatosan olyan linkeket szúrt be a topikba amelyek után a Gearbest-től jóváírást kapott. (Hogy ez anyagi visszatérítés volt-e, vagy levásárolható pontok azt ő tudja megmondani) Tehát a fórumtársak klikkelgetései anyagi hasznot hajtottak neki. Mivel a topikot saját céljaira használta fel, így igazából az a meglepő, hogy ekkor még nem vonták meg automatikusan a topikgazda státuszát.
Aztán a figyelmeztetés után jött a késes játék. Naivság azt feltételezni, hogy ezt szimplán felebaráti szeretetből csinálta a topikgazda...Tiszta sor, hogy nem károsította meg a fórumtársakat, sőt segített ügyes-bajos reklamációkat intézni, de a Prohardver egy üzleti vállalkozás és mint ilyen, nem szeretnék a tulajdonosai, ha "élősködnének" rajta.
Nekem nincs és nem is volt soha konfliktusom a (volt) topikgazdával, csak nem akarom, hogy a topik hangulatát valótlanságokat állítva befolyásoljátok. Ha a topikgazda az első figyelmeztetésből tanult volna, akkor még mindig ő lenne a topikgazda.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Egy utolsó off és én is befejeztem.
Valószínűleg azért nem lett kifejtve itt a topikban, mert ez csak az érintett személyre vonatkozik, a topiklakókra nem igazán. A topikgazdának lehetősége lett volna megírni az okokat, ha nem tette meg, akkor erre biztosan megvolt az oka.
Szabályok mindig vannak, ezt elfogadtuk azzal, hogy az oldalra regisztráltunk. Persze bele lehet szaladni egy kis figyelmetlenséggel némi szabályszegésbe, de ilyen röviddel az előző figyelmeztetés után jobban át kellett volna gondolni, hogy a játék megfelel-e az alapelveknek.
Arról nem is beszélve, hogy a topikgazdának példát kell mutatnia. Személyes példámból kiindulva, a "saját topikjaimban" kínosan ügyelek még a hangnemre is, nemhogy arra vetemednék, hogy a szabályokat megszegjem.Mindez a saját véleményem, és csak azért írtam meg, mert nem akartam, hogy a topik sok hozzászóláson keresztül arról szóljon, hogy a szemét moderátorok elbántak a topikgazdával.
Lapozzunk, ami történt megtörtént, nincs értelme piszkálgatni az ügyet.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ma délután kaptam egy sms-t a postától, hogy egy svéd postás küldeményem fennakadt a vámon.
A legszebb a dologban, hogy semmit nem vettem sehonnan (Aliexpress, Ebay, Banggood, Gearbest) ami olyan értékű, hogy megfoghatnák.
Beírva a TN-t a Direct Link trackerbe megkaptam az order numbert, amiről gyanítom, hogy Gearbest csomag lesz. (Q........XX)Így már célirányosan kezdtem agyalni, hogy mi is lehet.
Decemberben vettem egy tabletet, ami hibás volt és ajánlottak helyette ingyen cserét. A kanyar a történetben, hogy abban maradtunk, hogy EU warehouse-ból fogják küldeni, mert az eredetit is onnan vettem. Pont ezért húzódik az ügyem már 1.5 hónapja, mert nincs EU raktárban ilyen típus. Ehhez képest gyanítom végül elküldték Kínából. Nem írtak semmit, csak az említett sms jött a postától egy küldeményről. Ráadásul abban sem lehetek biztos, hogy tuti az érkezett, akár az is előfordulhatott, hogy valakinek a csomagjára az én nevem került.
Ki lehet vajon deríteni, hogy mi is lehet a csomagban? Ráadásul most Kínában ünnepelnek, így a Gearbestnél sem tudok rákérdezni, hogy mi is van a küldeményben.
Mivel a problémás tablet sem használhatatlan, így még akkor is jobban jártam, ha fizetnem kell most rá áfát, de nem tudom mit is kellene most benyújtanom a vámeljáráshoz, hiszen ez a termék ingyen jött, nem fizettem érte semmit.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz kokokka #5520 üzenetére
Hidd el nekem, hogy nem írtam hülyeséget.
Itt van az én csomagom, ami a vámon áll jelen pillanatban. Nézd csak az order number mezőt. Nem hasonlít a tiédre?
Annyi, hogy a te csomagod még nem vették fel, azért nem látja a tracker. Ha felveszik, akkor beírva az order number-t, megkapod a TN-t is.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
Vajon a Gearbest a nem túl kedvező review után is megadja a pontokat?
Tegnap készítettem egyet képekkel, de egyelőre se az értékelés nem jelent meg, sem a pontot nem kaptam meg.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Meg is jött a válasz, tényleg másnaposok lehetnek még...
"Thank you for placing your order with gearbest.We wish to apologize for any inconvenience.
Could you please tell us the detailed website you wrote the good review?
Usually the good review need our system to passed, once it has been passed, it will refund you points automatically.
If there are any additional issue or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Thank you for your patience."
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
válasz Ciccuka #5922 üzenetére
Újabb meglepetés a Gearbest ügyfélszolgálattól.
Írtam nekik, hogy tegnap miután megvettem tőlük a terméket, kiadták ezt a 9%-os kupont, így a price protection-re hivatkozva kérném, hogy a különbözetet írják jóvá a wallet-en. Kapásból belementek.
21 éve a Prohardveren! ™
-
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen