- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Megosztom én is a sztorimat garancia (garanciális ügyintézés) témában. Vettem tőlük egy lámpát valamikor augusztusban (nem olyan olcsó, ~20k körül volt). A lámpa elromlott, max fényerő helyett csak alanyos fényerőn működik nyitottam tickettet. Napokig látványosan próbálták távgyógyítani mikor finoman utaltam rá, hogy elolvastam a kezelési útmutatót, megpróbáltam mindent a lámpa hibás, a felesleges időhúzás helyett inkább visszaküldeném cserére/javításra mivel él rá az 1 év garancia.
Erre ma képesek voltak azt válaszolni, hogy drága a szállítás meg nekik macerás a gyártóval felvenni a kapcsolatot és a javítást intézni. Hát beszarok.
Majd felajánlotta, hogy fél ár körül vehetek tőlük egy új lámpát.Jah meg megírtam nekik, hogy nekem is drága visszaküldeni (majd a paypal kifizeti ) de vagy ez vagy a teljes összeget visszautalják és akkor elfelejtük egymást.
-
válasz Cyrusgrissom #37750 üzenetére
Ha paypalen keresztül rendelsz és chargeback eljárást kérsz akkor nem a paypaltól vonják vissza a pénzt? Paypal nem fog seggberúgni?
Azért érdeklődöm mert én 1 hete levelezek velük és hallgatom, hogy nehéz javítani a lámpámat és sokba is kerül én meg írom nekik hogy nem látok ilyen kitételt az egy éves garancia leírásukban az oldalon, hogy amit nehéz javítani azzal nem akarnak foglalkozni. Most már paypal felületén levelezek velük, eddig kb. félárat akartak visszaadni, most 60%-nál tartanak és azt írták ennél többet nem tudnak visszaadni. Én meg írtam nekik hogy akkor majd escalálom a paypal felé. Amitől kicsit tartok amúgy, mert a paypal írja, hogy garanciális eljárásokra nem terjed ki a vásárlóvédelem de azért ez pofátlanság.
Most néztem végig eddig több, mint 650$-t költöttem el náluk és szórakoznak a garanciával ill. dollárokon rugóznak .. -
-
válasz Cyrusgrissom #37757 üzenetére
Pedig amúgy jó dolog. Nekem már több esetben térítették vissza a termék árát amikor az eladó nem akart egyezkedni ill. már két esetben fizették ki a visszaküldés árát amikor az eladó csak úgy akarta visszaadni a pénzt, hogy visszaküldöm a terméket, pedig külföldre visszaküldeni nem olcsó történet.
Bár ha egy chargebackel megoldható az sem rossz. Főleg ha levélben elég és nem kell bankfiókba futkozni miatta.
-
válasz VK Jud #37760 üzenetére
Ha paypal-el fizettél akkor indíts egy dispute-ot paypal felületen, ha direktbe kártyával akkor a bankodnál egy chargeback-et. Előbbinél ha kérnek hogy zárd le a dispute-ot nehogy megtedd addig amíg nem kaptad vissza a pénzed mert úgy emlékszem utána nem lehet újranyitni. Illetve vigyázz, mert 1 hónap után automatikusan lezáródik ha nem escalálod a paypal felé. Amit viszonylag hamar megtehetsz ha nem jártál sikerrel velük. Az eddig folytatott beszélgetésekről csinálj egy pdf-et és csatold be nekik.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen