- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Mobil flották
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bekecs76
tag
Sziasztok!
A helyzet az, hogy rendeltem a Gearbestről egy androidos média box-ot, és úgy néz ki, hogy hibás a cucc. Meg szeretném reklamálni a dolgot, de fogalmam sincs, hogyan kell. Abszolút nem ismerem az eljárást, meg ezt az oldalt sem. Most rendeltem innen először. Angolra is a google fordítót használom, ami nem a legtökéletesebb módszer, de azért nagy segítség.
Szóval le tudná írni valaki, lépésről lépésre, hogy mi a menete egy ilyen dolognak? Csak simán írjak az e-mail címükre? Vagy van valami funkció az oldalukon? Én nem találok ilyesmit. Azt szeretném megpróbálni kiharcolni, hogy küldjenek egy másikat. Nem feltétlen a pénzt szeretném visszakapni, hanem egy jól működő termék kellene, ez helyett. Köszönöm. -
bekecs76
tag
Sziasztok!
A rövid történet az, hogy rendeltem valamit, ami hibásan jött. Megreklamáltam, levelezgettünk oda vissza és felajánlották, hogy küldjem vissza a terméket és ők 1.vagy küldenek másikat, 2.vagy visszafizetik a vételárat, 3.vagy jóváírják GB vallet. Ezután én kértem egy másikfajta megoldást, hogy inkább megtartanám a terméket, de írják jóvá utólag az 50%-át amit levásárolhatnék, valami másik termékre. Erre ők ezt írták.Dear Tamás,
Thank you for your order with Gearbest.
We sincerely apologize for any inconvenience.
As you are a valued customer ,we have submited our superior whether we can give you an exception.
As a result,we have made a big concession that we can refund you 30 USD at most .
Please note that these are all exceptional solutions and will be recorded in our system. Such solutions will not apply to future orders.
Please confirm whether we can go ahead with the refund 30 USD to your wallet now.
Thank you for your patience and understanding.Best Regards
Daisy.Yang
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/Most ezt hogy értsem? Visszaküldtek 30dollárt a paypallra? Vagy a My GB wallet-en kéne lennie? Mert sehol nincs meg ez a 30 dolcsi... Vagy egy-két nap múlva jelenik csak meg?
A google fordítóval próbálom megérteni, de nem teljesen tiszta.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen