- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
b4lukapitany
tag
Sziasztok!
December 15-én rendeltem EU raktárból, DHL hozza. Az utolsó tracking info December 21: The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.posta.hu/tracking) A posta tackingen is annyi látszik, hogy célországba elküldve ugyanezen a napon reggel. Mennyi idő lehet még szerintetek? Most ez így lehet, hogy hülye kérdés, de ha valaki hasonló módon rendelt azoktól kérdezném.Szerk.: EU-5 raktárból jön ez is, de ha már a DHL-nél ott van, csak nem lesz gond remélem.
[ Szerkesztve ]
-
b4lukapitany
tag
Sziasztok!
December 16-án rendeltem EU5 raktárból. 3-5 nap szállítási időt írt. Azóta ennyi történt: https://t.17track.net/hu#nums=CH162100620DEJanuár 2-án írtam a gb-nek, hogy mi a f*sz van? Erre jött egy ilyen sablon válasz, amiben leírták , hogy normál esetben 26-án meg kellett volna kapnom meg, hogy a local postot kérdezzem meg, hogy nincs-e náluk. Írtam a postának, de náluk nincs. Ezt jeleztem a gb-nek és kértem őket, hogy vegyék fel a kapcsolatot a DHL-lel stb. 8-án írtam nekik, hogy akkor van-e valami fejlemény? Jött a válasz, hogy a fuvarozóval felvették a kapcsolatot, azok kivizsgálják, hogy mi a helyzet, mellette adnak 150 pontot és kérik a további türelmemet.
Érdemes ezekre várni még vagy mit csináljak szerintetek?
-
b4lukapitany
tag
Sziasztok!
https://t.17track.net/en#nums=CH162100620DE A tracking alapján jól értem, hogy a csomagom valahol Németország és Magyarország között tűnt el és nem arról van szó, hogy esetleg amiatt van ekkora csúszás, mert nem volt a németeknél raktáron és a kínai hajóra kell várni? -
b4lukapitany
tag
válasz asddsa #26279 üzenetére
Írtam a postának többször, nem jött meg a csomag Mo-ra állításuk szerint. Írtam a DHL-nek, azt válaszolták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a Németországi feladóval, ha nem érkezett be a postára. Gb-n 2-án nyitottam a ticketet. "Thank you for your feedback.
I want to offer my sincerest apologies to you for the issue.As for this issue, please rest assured that we are looking into this for you.
We regret that we are still waiting for the checking result from the shipping carrier.
Please rest assured that we will inform you once we get the reply from the shipping carrier.
To be honest, we sincerely hope you can receive your order or we undertake the great loss, which technically, shipping company is actually responsible for this delivery.Thank you for your continued patience and kind support."
Ez volt az utolsó üzenetük. Nem tudom mit tudnék még csinálni. -
b4lukapitany
tag
Sziasztok!
https://t.17track.net/hu#nums=CH162100620DE December 16-i EU-s rendelésem állapota még mindig ez.
Ticketet 2-án nyitottam, ilyesmiket írogatnak:
Január 3.:
"We will start a claim for the package with the carrier and the carrier will trace your package from their end.
We will take further action for you when we have the result."Január 12:
"Dear Balazs,Thank you for your feedback.
I want to offer my sincerest apologies to you for the issue.
As for this issue, please rest assured that we are looking into this for you.
We regret that we are still waiting for the checking result from the shipping carrier.
Please rest assured that we will inform you once we get the reply from the shipping carrier.
To be honest, we sincerely hope you can receive your order or we undertake the great loss, which technically, shipping company is actually responsible for this delivery.
Thank you for your continued patience and kind support."100 euros tabletről van szó. Gearbestnek fizettem simán kártyával. Járt már valaki hasonlóan? Nem nagyon tudom mit tehetek ilyen esetben. Eddig a kisebb tételek gond nélkül megjöttek eu-n kívülről.
-
b4lukapitany
tag
Tehát szerintetek arra már nincs esély ennyi idő után, hogy előkerül hirtelen? Írjak nekik, hogy jó lenne, ha már visszautalnák a pénzt? Mondom, nem paypalon keresztül utaltam csak simán kártyáról, semmi biztosítás. Mivel nem vagyok annyira jártas ebben és megbízható boltnak mondják a gb-t, nekem eszembe se jutott, hogy ilyen előfordulhat. Lehet, hogy a hozzám hasonló gyengébbek kedvéért az összefoglalót érdemes lenne bővíteni erről pár sorral.
-
b4lukapitany
tag
válasz bazsimano #26571 üzenetére
Na most azt írta a gb, hogy nem kaptak választ a fuvarozótól...szóval gondolom valami f*szfej lenyúlta. A 106 $-os rendelésből 53 $-t akarnak megtéríteni, mivel látják, hogy nem kötöttem biztosítást. Lehet még alkudozni velük vagy fogadjam ezt el?
(Egyébként egy Chuwi Hi 8 pro tabletet rendelte, amit most látom, hogy azóta már egyáltalán nem is kapni náluk. )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen