Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • baligaliba

    újonc

    válasz sunnysys #33106 üzenetére

    Szia!

    Ugyanabbam a cipőben járok,mint Te:

    Santa Perpètua de Mogoda,Spain, The parcel has left the parcel center.
    2018-11-30 12:29:00
    San Fernando de Henares (Madrid),Spain, The parcel was handed over to GLS.
    2018-11-29 23:16:22
    San Fernando de Henares (Madrid),Spain, The parcel has left the parcel center.
    2018-11-29 23:16:22
    San Fernando de Henares (Madrid),Spain, The parcel has reached the parcel center.
    2018-11-29 23:16:17
    San Fernando de Henares (Madrid),Spain, The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.
    2018-11-29 10:24:20

    Neked azóta volt előrehaladás?

  • baligaliba

    újonc

    Én is várok egy csomagot November vége óta, igaz nem Feucht-on keresztül, hanem Santa Perpétua de Mogoda (Spanyolország) volt az utolsó, ahova megérkezett, onman semmi mozgás. Ma pedig már a követést sem tudom figyelni, mert a következőt dobja fel a tracking
    :

    Ilyen volt már valakinek?

    Már december közepén elkezdtem levelezni velük, mert akkor még nem voltamam kiokosítva a 60 nap várakozási időről. Már több levélváltásunk volt és nagyon utálhatnak, mert legutóbb azt írták, hogy majd 2019.dec.29. után gondolkoznak el azon, hogy az üzletpolitikájuk alapján mit javasolnak. Remélem, hogy csak elírta a kicsaj.Szerintetek létezik ilyen egy éves szállítási idő?

    Gearbest Customer Support At01/05/2019 07:11:51 CST
    Dear Balazs,

    We are sorry to hear that you haven't received your items yet.

    In order to resolve this issue, please kindly confirm the following information:

    1) Please contact your local post office, stating your name and address.
    In some cases, you may be required to collect your parcel from the post office in person.

    If you collect your parcel in this way, kindly let us know.

    2) We shipped your parcel on November 29, 2018 . Therefore your delivery deadline will expire on Dec 29,2019.
    We will offer you a solution for your case once we reach this date.

    3) Please reconfirm your delivery address as following:
    Consignee name:
    Detailed address:
    City:
    State(Province):
    Postal code:
    Country:
    Phone:

    Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here:
    http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

    Best Regards
    Heilay
    GearBest Customer Service
    http://www.gearbest.com/

Új hozzászólás Aktív témák