Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mig

    újonc

    Elég régi motoros vagyok gb rendelésnél, nem nagyon ért még meglepetés, de most elég csúnyán lukra futottam. Ismerősnek a bevált iLife porszívó helyett megrendeltem a kicsit okosabbnak tűnő Alfawise V8S modellt https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_009793738613.html?wid=1640583 Jó teszteket olvastam róla, GB saját márkája, lássuk. Rendben meg is érkezett kb. 4 napon belül, elég jó időt futottak.

    Utána jutott eszembe, hogy hoppá, kellene hozzá pótalkatrészt rendelni (HEPA filtert illik pár havonta cserélni, a kefe pedig tapasztalataim szerint 2-6 havonta tönkremegy) keresem, sehol nincs.
    Írok a temrékadatlap Q/A rovatra, hogy mizujs, hogy tudom megrendelni?
    Válasz: Ja, az nincs. Nincs replacement sem a HEPA filterhez, sem az oldalkefékhez, semmihez.

    Mondom mivan? OK, akkor írok egy gyönyörű két pontos értékelést, amiben mindenkinek javasoltam a fenti info ismeretében, hogy mérlegelje a vásárlást. Az értékelés nem jelent meg, de automatice nyitottak egy ticketet, hogy mi a gond, hiszen ők mindent a kedves vásárlóért.

    Leírtam részletesen, kb 4. levélváltásra át is érkezett az üzenet, hogy most komolyan forgalmaztok egy saját márkás robotporszívót, úgy hogy nincs hozzá alkatrész, majd emiatt mégis mit csináljak vele, dobjam ki 3-4 hónap múlva?
    Erre most tartunk ott, hogy OK, akkor küldenek ingyen csak írjam meg pontosan mire van szükség. Megírtam, hogy legalább 12 pár kefére, úgy nézem a HEPA meg a fő forgó kefe az olyasmi mint az iLife modelljében, azt meg tudom amúgy is rendelni.

  • mig

    újonc

    Sziasztok, tud valaki megbízhatóbb minőségű, nem elszállt árazású bluetooth sportfülhallgatóra ötletet?
    köszi szépen!

Új hozzászólás Aktív témák