- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Egyetértek. Szerintem itt is az lesz, mint az okosotthonos cuccok világában, amit gyárt már boldog meg boldogtalan, de aki nem akar hosszabb távon se cumizni, az körbenéz a nagyobb gyártók kínálatában (persze szigorúan csak azután, hogy valami "olcsódejó" indie brand taknyosra szopatta), és kifizeti a (technikai szempontból teljesen indokolatlan) felárat. Cserébe 3 év múlva se kell eldobni, mert lesz update, stb. Na most képzeljük el az autót, amihez nem lesz alkatrész 10 év múlva, pld., vagy csak nem lesz hozzá ember, aki javított már ilyet. Nyilván, a népszerűbb gyártók termékeire szakosodnak majd (őrliadopter priuszosok, teszlások, szevasztok!) emberek, de azok se szakszervízekből esnek ki, hanem jórészt lelkes szerelők, a típus rajongói. Egy ideig, aztán ők is továbblépnek, a kínai fosod meg ott pislog majd a garázsban kisházollócsipkebokor karaktereket villogtatva a központi kijelzőn.
Ebben - akárki akármit is állít - jelentős előnye van és lesz is a klasszik autógyáraknak, a kiépített szervizekkel, raktárakkal, elosztó központokkal, szakember képzési rendszerükkel, stb. Nyilván mindezt a vásárlás pillanatában fizeted meg, de valamit valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Én sem találtam még igazán jót, ami mindenben megfelelne. Támpontként annyit tudok mondani, hogy olyan elemeket keress, ami google home-mal, vagy amazon alexa-val vezérelhető, mert akkor nem, vagy csak részben vagy hozzákötve a gyári applikáció használatához, mert a google home felületen keresztül (ami akár lehet egy nest hub is) vezérelheted a dolgokat. Én egyébként a legjobbnak még mindig a xiaomi-t tartom az elérhető árfekvésű eszközök között, de ezeket érdemes szeparáltan kezelni a hálózaton, hogy a kínai testvér csak óvatosan figyelhessen. Ha pénz nem számít, akkor Philips Hue / Legrand / Netatmo vonalon indulnék el. Ha nagyon olcsón kéne, akkor meg gyakorlatilag bármi, ami a Tuya platform alá bevonható, de akkor azt tényleg csak szeparált wlanon, mert a jó ég tudja, mit tartalmaz egy random ali-s eszközön futó kód. Nyilván sokan hakkolnak Domoticz és hasonló platformok alá is eszközöket, de az szerintem már mélyvíz a legtöbbünknek, aki nem kóder, vagy nem akarja erre szánni a fél életét.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz noPublicFG #52 üzenetére
Nem erre gondoltam, hanem arra, hogy az Eu gyártókat kötelezik arra, hogy a termék gyártásának befejezését követő X évig még biztosítson alkatrészt az eladott járművekre. Hasonló területen dolgozok, napi szinten van olyan vevői igény, hogy kell egy sárvédő, egy ablak, vagy bármi hasonló bizbasz a járműre, és nincs olyan, hogy bocs, ez már nem megy, mert nem gyártjuk. Le kell gyártani, pont. Azt hiszem, 10 év, vagy 15, pontosan nem tudom. Na, most próbáld meg ugyanezt lenyomni egy kínai gyártó torkán. Plusz, emberünknek volt hova bemenni, mert a forgalmazónak volt képviselete, aki az igényt végül eljuttatta hozzánk, az OEM gyártóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Sethdobaloah #65 üzenetére
Hát igen, ez benne van a pakliban, de ahogy írtam is, azért egy home assistant vagy domoticz beröffentése nem öt perc meg level 1 skill, pláne ha firmware-t is kell cserélni hozzá az eszközökön. Nyilván a kényelem visszaüthet, a Google is tudja kavarni a fekaliát, nem kell bemutatni, van vele tapasztalatom épp elég
-
veterán
Ne tedd már fel a demagóg lemezt, légy szíves. Nyilván a Google se szent, senki nem mondta, én pláne nem. Annyit mondtam, hogy ha egyszerű felhasználó számára egyszerű megoldás kell, akkor valamelyik nagyobb ökoszisztémáját kell igénybe venni. És ha már így van, akkor lehetőség szerint ez olyan szervezet legyen, ami több más gyártó termékét is tudja központosítva kezelni. Ennyi a lényeg.
Egyébként meg igen, én személy szerint inkább bízom az adataimat egy nyugati cégre, mint egy kommunista állampárt által finanszírozott vállalatra, de mindenki arra húz, amerre akar. Nekem androidos telefonom van már ezeréve, amit a Google akar rólam tudni, már rég tudja.
-
veterán
Nem feltétlenül, a mi cégünk sem tart alkatrészt minden egyes járműhöz, amire korábban gyártottunk valamit. Jön egy vevői rendelés, és azt legyártják az árát nyilván megkérik. Na, ilyenkor szokott jönni az, hogy az IT-n indíthatjuk el a kettővel ezelőtti vállalatirányítási endszert megint, hogy a kereskedő kiszedje belőle a számára kellő infót az árkalkulációhoz, meg néha vehetjük elő az archív backupot is, mert kell egy levél vagy CAD doksi az üggyel foglalkozó mérnöknek. Valahol mindez jelentkezik az árban is, de cserébe az ügyfél végül kap egy tökéletes pótalkatrészt, amit esetleg már semmilyen más forrásból nem lehet beszerezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Renault, Dacia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen