Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Klycsu1991

    tag

    válasz Bella80_ #3028 üzenetére

    Az usb drivert kell törölni manuálisan a gépről utána fel fogja ismerni. Mégpedig az ismeretlen eszköznél lévőt kell eltávolítani az Eszközkezelőben.
    Nálam is jelentkezett ez a probléma. Nem tudtam sehogy se csatlakoztatni a számítógéphez.
    De mostmár flottul működik minden vezetéken is.

    [ Szerkesztve ]

  • Klycsu1991

    tag

    válasz spileraaa #3023 üzenetére

    Esetleg az eszközkezelőből történő ismeretlen usb eszköz eltávolítása után én ezt a kiegészítő windows packot is telepítettem majd újra indítás.
    https://support.microsoft.com/hu-hu/windows/media-feature-pack-for-windows-10-11-n-2023-febru%C3%A1r-2aaf89b8-f9d3-4322-98d0-612c9bea9c01
    Talán nincs köze hozzá de tény hogy ez a 2 opció után nálam jó lett.

  • Klycsu1991

    tag

    válasz Bella80_ #3050 üzenetére

    Vissza küldeni felesleges.
    Nem telefon probléma. Driver probléma.
    Driver eltávolítás után volt számítógép leállítás és bekapcsolás?
    Windows média pack telepítése után volt számítógép újra indítás? Újra indítás után kell a telót újra csatlakoztatni.
    A fejlesztői beállítások közt nem kell beállítani semmit.
    Azok ott csak galibát okoznak.

  • Klycsu1991

    tag

    válasz Bella80_ #3050 üzenetére

    Nálam a honor Suite telepítése után kezdődött. Addig felismerte . 🙁
    De 4 hónapja már 100ból 100 csatlakozás oké.
    A fejlesztői beállításokat vissza kellene állítani alapértelmezett értékekre. Ki tudja mi lett ott állítgatva a folyamat során.

  • Klycsu1991

    tag

    válasz Bella80_ #3072 üzenetére

    Most komolyan azért megválni magic 5 pro-tól és magic 6 prot berendelni. 🤯 Ugyan azt a márkát ráadásul. 🤯
    100% user probléma egyébként. Saját tapasztalatom mivel nálam is az volt.
    Gondolom amd procival szerelt a 2 gép amin nem megy.
    Mert anyum inteles gépen rögtön jó volt. Legalábbis ebből kiindulva ezzel lehet összhangban a hiba jelenség. De ez csak az én saját tapasztalatom ami nem biztos hogy helyt áll.
    De nem hiszem hogy magic 6 prot majd felismeri.
    Szerintem ugyan az lesz a probléma.
    De ne legyen így!!!! Őszintén kívánom !!!!
    Főleg úgy hogy 3dik laptopon meg tökéletes volt. Így igazolva hogy számítógépi szoftveres probléma.
    Már megbocsáss. Ez egy rossz ötlet volt.
    Ahogy írták előttem egy kicsit tapasztaltabb számítógép felhasználó tudott volna segíteni benne. Ahogy nálam is megszűnt. És másoknál is ahogy írták.

    Akkor most 344 000 helyett 470 000ért lett egy másik telo számítógép driver inkompatibilitás miatt. Miközben közel se biztos hogy megszűnik az alap probléma. :C
    Kívánom hogy legyen oké . De van kétség bennem azért.

    [ Szerkesztve ]

  • Klycsu1991

    tag

    válasz Bella80_ #3077 üzenetére

    Hát persze , én nem értem. 😀
    Máskor iPhone-t kell venni . Jóval kevesebb hiba lehetőség . Egyszerűbb használni. Mint egy faék.
    Az 6-7 év termék frissítést kap. Vagy Samsung vagy Google amik hasonló távon kapnak frissítést. Ezeknél egyiknél se fog ez a probléma jelentkezni valószínűleg.
    Ha eddig 2 évente volt teló csere eddig. Nem hiszem hogy ez most 4 év vagy többre fog kitolódni.
    Nem vagyunk egyformák. Más és más természet mindenki. De legyen úgy.
    Pár hozzá szólással ezelőtt az volt a véleménye hogy vissza küldi mert egyáltalán nem csatlakozik nem egy hanem 2 gépre se.
    Már sokat kinlódott vele és nem normális így. Telefon a lúdas. Úgy is vissza tudja küldeni mert friss rendelés. Stb stb stb.
    Ezért kell venni egy még drágább telót. De ugyan azt a márkát. 😀
    Az se gond ha ugyan úgy csak a 3.dik laptopon lesz oké a file átvitel / adat csere. / Valószínűleg nem változik semmi , de ez még mindig user hiba /
    De ez így jobb lesz 🫣
    Ahogy fentebb írtam . Van " stabilabb " jobban optimalizált és hosszabb támogatási időt biztosító gyártó egy picit drágábban.
    Igaz nem az én pénzem . Nem is akarok turkálni anyagi háttér terén.
    De számomra vicces az egész sztori a kezdettől a végéig.
    Ahogy olvastam a hozzá szólásokat. Lejött hogy alapjában kedveli a telót.
    De hozzá kell tenni frissítések terén irtó lassú a honor. Mindjárt itt a nyár és itt az új android 15.
    De még az Android 14et se adta ki a "csúcskategóriában" sem . Várhatóan április közepe ha nem csúszik az is.
    Még a magic os 8 is alapjában a Huawei örökségre épít majd . Majd talán magic os 9re lesz egy saját UI felülete.
    Mióta nem a Huawei árnyékban tengődik azóta keresi az útját. És alapjában a volt Huawei vásárlóit célozza meg és próbálja becsatornázni.

    Amikor vettem m5pro-m tudtam ezeket. A kamera szettje miatt vettem meg alapjában és a zöld színe miatt
    Amikor már 350 000 volt. Hardver terén nagyon jó. Szoftveres részen inkább csak közepes . Értem itt a frissítési gyakoriságra.
    Van ismerős körben magic 4 széria tulajdonos. Ott voltak csúszások és 1-2 bug is befigyelt .
    De összegében 400 000 felett nagyon nem szívesen vennék/veszek telót. OP nagyon szerettem . Több készülék is volt belőle .
    Szoftver + hardver kamerán kívül nagyon jó szinergia. De kamera terén..... Mindig csak kullog. 12 sorozat már ott is fejlődött. De még se igazi.

    Na mindegy rólam is meg lehetett tudni 1-2 dolgot. Ami szorosan nem is kapcsolódik a témához.
    Többet nem fröcsögök . Nincs értelem se nagyon .
    A szó elszáll amúgy is. 😅
    Béke. ☮️

  • Klycsu1991

    tag

    válasz koboldozat #3078 üzenetére

    Nem biztos hogy megállja a helyét. De nem kizárt. 😀
    Magic 6 pro fórumát is biztos látogatni fogja. 😀
    Próbáltunk segíteni. Senki nem vádolhat minket az ellenkezőjével.
    Teló váltás meg a " hiba " miatt történt . Hisz van rá X nap hogy visszakapja az ember a pénzét.
    De majd valaki más olcsóbban meg tudja venni és örülni fog neki. Boldogan használja majd .

  • Klycsu1991

    tag

    válasz spileraaa #3099 üzenetére

    Ahogy írtam én 2 gépen próbáltam . És olvastad a végeredményt
    Lehet semmi köze hozzá. Lehet hogy igen . 🤷 Soha nem derül ki.
    Egyébként egy szoftveres bug se mindig fordul elő minden készüléken. Ettől olyan szépek az ilyen történetek.

  • Klycsu1991

    tag

    válasz freeapro #3084 üzenetére

    Ha rám lenne a célzásod.
    Előtte törtem magam azon hogy segítsek neki. Mert nálam is ez volt a probléma. De szoftveres oldalon orvosolható.
    Illetve jó pár ember rajtam kívül is segített volna neki.
    De hát....

  • Klycsu1991

    tag

    válasz TODI1111 #3221 üzenetére

    Nekem már fél éve! És stabil. Bár az tény viszont hogy napjában nem húzom le és fel 10-20 szor.
    Ugyanilyen nillkin?

  • Klycsu1991

    tag

    válasz polk #3288 üzenetére

    Nálam is szintúgy magic 5 pro magic os 8.0.
    Kér másodlagos hitelesítést.
    De ha Wallet alkalmazást megnyitom .
    A kártya felett rá nyomok hogy hitelesítés. 3D azonosítással igazolom . Onnantól egy ideig nem kér újabb hitelesítést a fizetésnél. A kasszánál fizetés előtt megcsináltam és nem kérte konkrétan a fizetésnél.
    Nem tudom hogy ez fix idő (pl egy 1 óra) vagy konkrétan csak a fizetés erejéig . Nem csekkoltam le rögtön fizetés után a Wallet alkalmazást. De másnap tuti kérte újra a Wallet alkalmazásban.

    [ Szerkesztve ]

  • Klycsu1991

    tag

    válasz polk #3310 üzenetére

    Frissítés . Google ügyfélszolgálatának válasza a folytonos megerősítéses problémára a fizetés során.
    Ki mit szűr le belőle?????
    Nekem nagyon az hogy mostmár fizetéseknél mostmár 2x kell igazolni hogy valóban az fizet a telefonnal akié.
    Szóval ha " véletlenül "egy feloldott telefont eltulajdonít valaki így nem tud fizetni vele. Mivel fizetés esetén kéri azt a feloldási módot amit a készülék használ.

    Fordítási technológiákat használunk, miközben segítséget nyújtunk ezen a nyelven. Elnézést kérünk, ha bármilyen hiba történt.
    Kedves K !
    Köszönjük, hogy a Google ügyfélszolgálatához fordultál. A nevem Tony.
    Értesültem arról, hogy aggódik a Google Wallet érintéses tranzakciókhoz való feloldására kért PIN kód miatt.
    Úgy értesültem, hogy kérdései vannak a Google Wallet használatával történő, gyors és biztonságos bolti fizetésre. Szeretnénk a lehető legzökkenőmentesebbé tenni a folyamatot!
    Tájékoztatjuk, hogy a Google Wallet április 11-től kezdve frissítette a követelményeit, hogy a fizetés végrehajtása előtt az üzletekben való azonosításhoz szükséges következetesebb fizetési élményt biztosítsa. Az összes érintéssel való fizetési műveletnél az eszköz képernyőzárának (pl. PIN-kód, minta, kártyakód, 3. osztályú biometrikus) legutóbbi hitelesítési hitelesítésére van szüksége.
    Az érintéssel való fizetéshez a Google Wallettal a felhasználóknak igazolnia kell személyazonosságukat a biztonság érdekében. A legtöbb esetben nem kell megnyitnia magát a Google Wallet alkalmazást a fizetéshez. Elég, ha feloldja a telefont egy biztonságos módszerrel, például ujjlenyomattal vagy PIN-kóddal.
    Telefonja ezután vezeték nélkül kommunikál a fizetési terminállal a közeli rádiófrekvenciás kommunikáció (NFC) technológia segítségével.
    Íme a lebontás:
    A telefon zárolásának feloldása: Ez a kulcslépés. Ha feloldja a telefon zárolását, akkor Ön engedélyezni tudja a fizetést.Tartsa telefonját a terminálhoz: Keresse a terminálon az érintésmentes fizetés szimbólumát. Csak egy gyors koppintás az egész!Megerősítés: A fizetés feldolgozását követően általában egy megerősítő üzenet jelenik meg a telefon képernyőjén.
    Biztonsági okokból a fizetési módok csak akkor használhatók, ha igazolja a személyazonosságát. Ha néhány perce már igazolta személyazonosságát az eszközön, akkor előfordulhat, hogy új tranzakció végrehajtásakor nem kell elvégeznie az igazolást. Az igazolás időtúllépését követően a következő tranzakciónál újra el kell végeznie az igazolást.
    A biztonság kedvéért a Google Wallet a biztonságra is ügyel. Javasoljuk, hogy a plusz védelem érdekében állítson be képernyőzárat a telefonján.
    Kérjük, az alábbi lépések végrehajtásával állítson be képernyőzárat a Google Wallet érintésmentes fizetéshez. Ha korábban már beállított képernyőzárat, akkor nem tudja megadni azt, kérjük, az alábbi lépéseket követve frissítse a képernyőzárat.
    Képernyőzár beállítása vagy módosításaNyissa meg a telefonon a Beállítások alkalmazást.Koppintson a Biztonság elemre.Ha nem találja a „Biztonság” elemet, segítségért vegye fel a kapcsolatot a telefon gyártójának ügyfélszolgálatával.Koppintson a Képernyőzár lehetőségre.Ha már beállított képernyőzárat, akkor meg kell adnia a PIN-kódot, mintát vagy jelszót, mielőtt újat választhatna.Koppintson a használni kívánt lehetőségre. Hajtsd végre a képernyőn megjelenő utasításokat.
    Ha szeretne többet megtudni a Google Wallet funkcióiról, illetve további kérdései vannak, keresse fel a Súgót, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot. Mindig örömmel segítünk!
    A legutóbbi interakciónkat követő 48 órán belül előfordulhat, hogy egy rövid felmérést kap e-mailben. Szívesen fogadjuk visszajelzését a mai interakcióról és úgy általában a Google-ügyfélszolgálattal kapcsolatos tapasztalatairól.
    Köszönöm!
    Tóni
    A Google ügyfélszolgálati csapata

    [ Szerkesztve ]

  • Klycsu1991

    tag

    válasz spect80 #3319 üzenetére

    Google szigorított a szerződési és felhasználási feltételeken. Nem kártyafüggő.

    [ Szerkesztve ]

  • Klycsu1991

    tag

    Update2 google ügyfélszolgálata az érintésmentes fizetés témában.

    [ Szerkesztve ]

  • Klycsu1991

    tag

    válasz spect80 #3322 üzenetére

    Eddig fel se tűnt. De lehet megvan a megoldás az érintéses fizetésnél a másodlagos igazolás elkerülésére!!!!

    Ha újjlenyomatommal oldom fel a telót , akkor nem kér másodlagos igazolást a Wallet alkalmazás 🙃 legalábbis az elmúlt 6 alkalommal 5 perces időközönként.
    Viszont 3D azonosításos feloldás esetén viszont igen. Ugyan úgy 5 perces időközönként. 🙃
    De lehet teljesen random az egész. És ez csak szimpla véletlen egybeesés. 😀

  • Klycsu1991

    tag

    Közben jött egy újabb levél a Google csapatától .
    Ami megerősíti az előző felvetésem.
    Miszerint a a 3D azonosítás használata esetén kell másodlagos igazolás az érintés mentes fizetés közben.
    Ujjlenyomattal való feloldás esetén vagy képernyő zár ( jelszó) esetén nem.
    Most már a frissített Google Wallet irányelvek szerint nem elég biztonságos a 3D azonosítás?!?!

    Kedves KZ!
    Köszönjük, hogy ismét írt nekünk.
    Megértem, hogy aggódik amiatt, hogy feloldja a Google Walletet, amint megnyitja arcát személyazonosítással.
    Az arcot először is a telefon gyártója állítja be, a fizetés előtt beállított lakatot pedig a Google Wallet alkalmazás állítja be.
    A Google Wallet által a Google Wallettel történő fizetés előtt szükséges zárolás kötelező. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a telefon feloldásához oldja fel a Face ID funkciót, akkor az érintésmentes fizetéshez fel kell oldania az eszköz zárolását, ez az Ön biztonsága és adatainak védelme érdekében szükséges. Megértjük, hogy ez bosszantó, de szükséges a biztonságos fizetéshez.
    Biztonsági okokból a fizetési módokat csak akkor használhatod, ha igazoltad személyazonosságodat. Ha már néhány perccel ezelőtt igazolta személyazonosságát az eszközön, akkor előfordulhat, hogy új tranzakció végrehajtásakor nem szükséges igazolnia a személyazonosságát. A tanúsítvány lejárta után a következő tranzakcióhoz újra ki kell töltenie a tanúsítványt.
    A képernyőzárat az alábbi lépéseket követve frissítheti.
    Képernyőzár beállítása vagy módosításaNyissa meg a telefonon a Beállítások alkalmazást.Koppintson a Biztonság elemre.Ha nem találja a „Biztonság” elemet, segítségért vegye fel a kapcsolatot a telefon gyártójának ügyfélszolgálatával.Koppintson a Képernyőzár lehetőségre.Ha már beállított képernyőzárat, akkor meg kell adnia a PIN-kódot, mintát vagy jelszót, mielőtt újat választhatna.Koppintson a használni kívánt lehetőségre. Hajtsd végre a képernyőn megjelenő utasításokat.
    Ha szeretne többet megtudni a Google Wallet funkcióiról, illetve további kérdései vannak, keresse fel a Súgót, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot. Mindig örömmel segítünk!
    A legutóbbi interakciónkat követő 48 órán belül előfordulhat, hogy egy rövid felmérést kap e-mailben. Szívesen fogadjuk visszajelzését a mai interakcióról és úgy általában a Google-ügyfélszolgálattal kapcsolatos tapasztalatairól.
    Köszönöm!
    Tóni
    A Google ügyfélszolgálati csapata

  • Klycsu1991

    tag

    válasz spect80 #3331 üzenetére

    Nem azért. Megjött a Google ügyfélszolgálat egyértelmű válasza az érintéses fizetés+ Google Wallet ügyben.
    A lényeget kiemeltem.
    Jól gondoltam. 3D arc azonosításos feloldás esetén újra kell egy hitelesítés érintés mentes fizetés esetén.!!!!!!!!!!!
    Ujjlenyomat és képernyő zár ( jelszó) esetén nem.

    Kedves K Z!
    Köszönjük, hogy ismét írt nekünk.
    Megértem, hogy aggódik a Google Wallet zárolásának feloldása után, amint feloldja személyazonosító okmányát. A zárolási lehetőséget ujjlenyomat vagy képernyőzár-kód formájában is módosíthatja. Mivel az arcalapú azonosítással szembesül, az a probléma, hogy a Google Wallet csak a telefon megnyitásához beállított alapértelmezett képernyőzárat kéri, azt az érintésmentes fizetéshez kell megadnia. Az Ön esetében a zárolás arcfelismerésként van beállítva, ezért az érintéses fizetéshez ismét azonosítania kell magát.
    Ez egy további biztonsági réteget ad Google Wallet-fiókjához, ha érintésmentesen fizet.
    A Google Wallet által a Google Wallettal történő fizetés előtt szükséges zárolás kötelező. Megjegyzés: Ha a telefon zárolásának feloldásához oldja fel a Face ID funkciót, akkor az érintésmentes fizetéshez fel kell oldania az eszköz zárolását, ez az Ön biztonsága és adatainak védelme érdekében szükséges. Megértjük, hogy ez bosszantó lehet, de szükséges a biztonságos fizetéshez.
    Biztonsági okokból csak akkor használhat fizetési módokat, ha igazolta személyazonosságát. Ha már néhány perccel ezelőtt igazolta személyazonosságát az eszközön, akkor előfordulhat, hogy új tranzakció végrehajtásakor nem szükséges igazolnia a személyazonosságát. A tanúsítvány lejárta után a következő tranzakcióhoz újra ki kell töltenie a tanúsítványt.
    A következő lépések szerint módosíthatja a képernyőzárat.

  • Klycsu1991

    tag

    válasz spect80 #3344 üzenetére

    Ezt a következtetést nem csak a szöveg alapján vontam le.
    Fizetés során ezt tapasztaltam. És azóta se változott.
    Ha a face is-vel oldom fel google wallet alkalmazásban mindig kér egy újbóli igazolást.
    Ha hullanyomat feloldom fel a készüléket sose kérd és vallet alkalmazású újbóli hitelesítést.
    Fizetésnél is ugyanez történik.
    Ha újjlenyomatommal oldom fel , fizetés közben nem kér másodlagos hitelesítést.
    Ha pedig face id-vel akkor fizetésnél mindig van macera...

    Én személy szerint azt a konklúziót vonom le.
    Androidon nem tud különbséget tenni a 3D alapú és 2D alapú arc azonosítás közt google rendszere .
    Ugye mind a két rendszernek hasonló az alapja.
    De hardveres és működési elvben van különbség . Nem is kicsi.
    Csak 2D alapú arc feloldás valóban nem biztonságos. Akár egy fényképpel is átverhető.
    Addig a honor által alkalmazott 3D alapú feloldás van olyan biztonságos mint az ujjlenyomat alapú.
    Amikor boncolgattam a biztonsági szempontokat ezt a gondolatmenetet gondoltam.

    Hivatalosan android alapon csak a honor használja a 3D alapú face is feloldási technológiát. Tudomásom szerint.

    [ Szerkesztve ]

  • Klycsu1991

    tag

    válasz jaszy76 #3346 üzenetére

    Ez a Standard most már érintés mentes telos fizetés esetén.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák