- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Mobil flották
Hirdetés
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
it Minden működését le kell állítsa a Worldcoin Hong Kongban a hatóság utasítása alapján – a személyes adatok és a magánszféra kapcsán felmerült aggályok miatt.
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Csak nehogy kihozzátok nekem azt az egészből, hogy egy játéknál csak a shader számítás felel a látványért, mert akkor felhagyok a játékfejlesztői karrieremmel
A helyzet az, hogy fontos, hogy mekkora méretű texturákat lehet kezelni egyszerre/olvasni be memóriába (amit szintén tömörítenek kóddal, és realtime mikor szükség van rá, ki van csomagolva). Nyilván egy alapból kisfelbontású textura esetén egy adott objektet shaderelhetsz generált mappal, vagy kóddal, vagy ezek kombinációjával, attól nem lesz szép a végeredmény (mint a mondás, szarból nem csinálsz vitamint). Persze, egy alap texturázott modell meg nem néz ki jól shaderek nélkül (gondolok itt specular color/level, reflection, stb-re). Szóval inkább az a kihívás,hogy megtalálni az arany középutat úgy,hogy az realtima rendelkezésre álljon a játék adott pontján, úgy, hogy elfér az erre fenntartott memóriában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Futás, futópályák
- DIGI kábel TV
- Xbox 360
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- iPhone 15 Pro 128GB - full karcmentes, dobozos, 100% akku, garancia
- Apple gyártói garanciával, bontatlan, iPhone Se 3 kártya-független, apple világgaranciával
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- IPhone 12 Pro független 128gb Hibátlan
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen