- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Windows CE fórum
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Honor Magic V2 - origami
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noxy
veterán
válasz anderledani #241038 üzenetére
elvész-e a garancia, ha hivatalos szervizben cseréltetnek kijelzőt?
Válasz:
A jótállás annyi idővel hosszabbodik meg, amennyi időt nem volt nálad a készülék és nem tudtad használni. Ergo ha a szervizelés miatt 10 napig nincs nálad a telefon, akkor a lejárat ennyi idővel hosszabbodik meg.Nem írta egy szóval sem hogy elvész a garancia.
Amúgy meg miért olyan nagy gond telefonon felhívni ilyen esetben egy hivatalos szervizt? Miért fórumon kell szóbeszédre, különböző információkra támaszkodni? Minden hivatalos szerviznek van weboldala, bőséges információkkal, kapcsolatokkal, stb..''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen