- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Van egy 2013.10.27.-i iPhone 5s vásárlásom a Telekomnál, amit 2 év hűségidőre vásároltam. 2-3 hete találkoztam azzal a problémával, hogy a készülék bal szélén fent szabad szemmel is látható sárga folt/csík van. Nos úgy tudtam hogy az Apple készülékeire 1 év garancia van, viszont 2 év szavatosság. Ha már a szavatosság él, akkor a vásárlónak kell bizonyítani a hibát.
Besétáltam az Árkádba mégpedig az egyik T-Pont-ba. Onnan szépen elhajtottak. Jó.. Apple felhív, ott pedig közlik hogy kellett volna foglalkoznia ezzel az ügyintézőnek, mivel 2 év hűséget vállaltam, és a szavatossági időn belül vagyok még bőven, illetve a hiba is látható. Jó mondom akkor ez szívás.
Ezek után bementem a Westendbe, mivel ott elég nagy T-Pont van, ott ugyanúgy elhajtottak. De mondtam a szervizesnek hogy az Apple-nél azt mondták hogy át kell venni a telefont.
De hogy ő nem veheti át.. Vigyek be 1 szakvéleményt egy független szerviztől, és akkor talán.Ezek után bementem iStyle Andrássy-ba, ahol a szervizes mondta hogy át kellett volna venni a készüléket a Telekomnak mivel még hozzájuk köt a 2 éves hűségem, meg a szavatossági idő, meg stb stb.. De ha beviszek minden papírt, akkor elvileg ők is el tudják intézni az Apple-el a cserét, és akkor nem kell visszavinnem a Telekomhoz, hanem ők elintéznek mindent. Nos jelenleg itt tartok. Jövő hét hétfőn viszem be a telefont az iStyle-ba minden papírjával együtt.
A fő kérdésem az lenne hogy akkor most át kellett-e volna vennie a Telekomnak a hibás telefont, vagy pedig nem? Valakinek van már ilyen tapasztalata hogy az 1 év lejárta után sikerült-e gariztatni a Telekomnál a készüléket, avagy az iStyle-nál hálózatfüggő telefont?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest